Wel of niet een paard kopen ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Glitch

Re: Wel of niet een paard kopen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 19:56

Ja, dat vraag ik me ook een beetje af? Nagelbijten / Gniffelen
Eigenlijk niks, al zit ik een beetje in over na mijn examen...

ChAnNiE14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 20:04

oja bij mij ook ja of ik er dan nog wel genoeg tijd voor heb bedoel je !

Miem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 20:19

ChAnNiE14 schreef:
maar turnen is toch pas kwart over 8 savonds dus dan ga je toch niet zo snel meer naar je paard en van zang ga ik af heb ik al besloten.

Misschien ga je om die tijd niet meer naar je paard maar de avonden heb je vast nodig om te leren. Een pabo studie (en andere ook natuurlijk) kost echt veel tijd, stage lopen en daarnaast nog leren, het is echt niet dat je dan elke dag om half vier thuis bent.

Je kunt natuurlijk altijd een bijrijder zoeken als je tijdelijk niet genoeg tijd hebt maar dat valt ook niet altijd mee.

Of je het wel of niet moet doen daar waag ik me niet aan, dat moet je zelf maar beslissen. Mocht het niet gaan dan moet je het paard weer verkopen, heel jammer maar je kunt toch niet alles van te voren voorzien.

Lorena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 08:44

Ik denk dat het best kan, als je er zelf maar 100x over nadenkt en dus echt veel tijd erin wil steken. Je komt hier nu, vraagt ons om onze ervaringen, maar zoals ik al zei, de vraag blijft; heb jij het er voor over?

Als je het echt wil, dan kan het. Ook tijdens de Pabo.
Maar dan moet je wel de instelling van Tinkelbel hebben: Je paard gaat voor alles .

ChAnNiE14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 18:38

bedankt voor de tip en ik denk dat ik er toch 1 ga kopen. Ik zit de hele tijd al te fantaseren over hoe het zou zin om een eigen paard te hebben en ik maak er gewoon tijd voor ook al moet ik dan van zang en turnen af

conquista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 21:05

Ik heb modellenwerk gedaan... ben er nu ook mee opgehouden omdat ik een paardje aan heb geschaft terwijl het eigenlijk net lekker begon te lopen en ik ook commericiele aanvragen kreeg..

je moet er dus idd wat voor over hebben...

pabo studie, zingen, turnen en een paard

forget it..

EEFIETJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 21:21

als je wil weten of je het red... doe dan een proefmaand...
dat je elke dag naar je shetjes gaat en dan ze zo verzorgt alsof het je nieuwe paard is... en dan ga je er gewoon mee rijden of lopen of longeren (je hebt er 6 dus dan doe je dat gewoon de tijd dat je anders zou rijden...... en dat moet je dan wel een maand zeker doen en als je dat makkleijk red dan kan je het NU wel en zo niet zou ik het zeker NIEt doen

Lorena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 08:45

ChAnNiE14 schreef:
bedankt voor de tip en ik denk dat ik er toch 1 ga kopen. Ik zit de hele tijd al te fantaseren over hoe het zou zin om een eigen paard te hebben en ik maak er gewoon tijd voor ook al moet ik dan van zang en turnen af

Dat lijkt er al meer op! Knipoog