Ik ken dat weiland en het is nou ook weer niet zo slecht dat je er niet in zou kunnen rijden
Of heeft iedereen de zekerheid nodig van een omheinde bak?Ik rij alweer driekwart jaar puur alleen in het weiland wegens een gebrek aan bak en zoveel moeilijker is het heus niet hoor. Gelijk een goede training voor de mensen die in het buitenseizoen concours rijden

En lowara en haar familie zijn erg lieve, aardige en zeer sociale mensen. Ik heb 2 jaar lang met erg veel plezier bij hun in pension gestaan alleen die stal waar mijn paard in stond is nu bestemd voor het veulen. Dus er is geen mogelijkheid om die aan iemand te verhuren. Als ik daar nu nog had gestaan had ik met een 1-2 jaar ook een andere stal moeten zoeken i.v.m. het opgroeiende veulen.
Verder blijf ik er bij dat die prijzen normaal zijn.
Het enige minpuntje is alleen dat 's avonds alleen staan. Maar daarom is TS ook op zoek naar 2 (!) pensionklantjes. Hun eigen pony willen ze niet 24/7 buiten laten omdat ze gewend is om 's avonds op stal te staan, ze een vliegen-/dazen-allergie heeft en dan tonnetje en tonnetje rond zal worden.
, ) maar wel om het idee dat ik me niet erg welkom zou voelen.