Piaffe ruitersport is geweldig!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CK88

Re: Piaffe ruitersport is geweldig!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 16:44

#Ymke# schreef:
het valt me op dat alleen de mensen die wat extra's of wat duurders kregen tevreden zijn over de betreffende ruitersport...
Dus als je als ruitersport altijd duurdere dingen geeft ipv de goedkope die gekocht zijn of als je er een cadeautje bij doet, dan krijg je klanten?! Rolleyes Gestoord

Ik ben ook tevreden over piaffe. Niet omdat ik iets gratis kreeg en niet omdat ik iets duurders kreeg maar omdat ze me netjes te woord hebben gestaan en mijn spullen netjes op tijd hebben toegezonden..

Het is maar net waar je prioriteiten liggen Nagelbijten / Gniffelen

Tuurlijk ben je tevreden dan *LOL*
anders zou je ook wel gek zijn, en ik ben ook tevreden omdat ze netjes zijn en de spullen op tijd wegzenden, maar ook omdat ze dure en meer dingen erbij doen soms Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 17:02

Kreeg net een mailtje dat mijn pakketje naar oirschot is gestuurd, maar er staat huisnummer 21 ipv 31, zal waarschijnlijk wel een typefout zijn.

Groetjes [naam]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 17:37

Kreeg al een mailtje terug, was inderdaad een typo, ze heeft het naar 31 gestuurd Tong uitsteken

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 17:55

Dat is heel erg netjes idd! OK dan! Ik ben ook tevreden over Piaffe, leveren ook goede spullen Ja !

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 18:30

Ik ben zeer tevreden over piaffe, maar ik haal dan ook altijd alles gewoon op. Maar hoor wel veel klachten over het versturen van spullen, of dat het lang duurt of dathet verkeerd verzonden wordt.

Heb laatst ook eens wat bij pourchval besteld deken was daar nog 1 euro goedkopen, heb hem hier besteld omdat ik bij piaffe geen andwoord op mijn mailtje kreeg service van pourcheval is erg goed alles netjes geleverd binnen 3 dagen. En kreeg daar wel direct andwoord op mijn mail.

Mensen van piaffe zijn erg aardig zijn vorige week een half uur eerder open gegaan omdat ik anders niet kon en ik zondags een wedstrijd had en het echt moest hebben, dus wat dat betreft zijn ze super.

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:53

dat ze alternatieve artikelen sturen,zou ik niet altijd even blij mee zijn!!
ze kunnne toch eve ncontact opnemen om te vrage nof dit voor jou ook goed is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:58

Kan niet wachten tot morgen Tong uitsteken

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 06:30

tja ik verstuur ook dingen over het net en normaal gaat het op de post de dag op of na de betaling
maar ik heb nu ook 1 klant die wortel zit te schieten thuis , simpel omdat mijn groothandel het product ook niet meer op voorraad had en ze dit niet even hadden gemeld (zou namelijk vorige week al bij mijn bestelling zitten en heb het nu nog niet,..) kan me voorstellen dat het bij andere zaken , zoals piaffe ook zo wel eens gaat

soms zit het gewoon allemaal tegen

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 08:03

ja,of dat men er geen rekening mee houd,dat het wel eens wat langer kan duren dat het geld op de plaats van bestemming is!
ik verstuur het pas,als het geld op mijn rekening staat,en daar wil wel eens wat tijd overheen gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 09:35

Ze zouden het gisteren opgestuurd hebben, maar er zat vanochtend niets bij de post :'(

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 10:10

Ik heb zowel goede als slechte ervaringen met piaffe en tijdens dit topic liep er nog een bestelling.
Helaas is ook deze ervaring slechter.

Ik ben op het moment een beetje meer naar de negatieve kant aan het hellen dan andersom.

Ik had een tijdje terug een grote bestelling geplaatst (bijna 200 euro dus voor mij groot Haha! )
Nu was de rijbroek die ik besteld had niet meer op voorraad. Dat kan gebeuren en ik kreeg heel netjes een telefoontje of ik een andere broek wilde of het geld terug.
Nou andere broek uitgezocht en de volgende dag had ik de bestelling in huis.
Toen ik de bestelde singel aan het zadel wilde doen zag ik dat deze tien cm langer was dan degene die ik had besteld. Dus ik kijk op de bon en zie tot mijn verbazing staan dat de bestelde maat niet op voorraad was.
En tja 10 cm langer is toch niet hetzelfde en ik had er dus niets aan.
Ik wat heen en weer gemaild en uiteraard kon de singel retour.
Nu had ik eigenlijk ook al een keer gemaild over een zadeldraagtas à 39,95 maar deze had ik nooit besteld. Nu dus meteen gevraagd of ik deze er dan bij kon bestellen (dan hoefde ze ook niet alleen een singel te versturen voor de verzendkosten).
Dat kon. Dus ik heb binnen een week een pakketje retour gestuurd met een envelop geld (voor de extra bestelling) etc.
Dit was 29 april.
10 mei had ik nog niets ontvangen en aangezien ik op vakantie zou gaan de dag erop heb ik maar even gemaild dat ik pas weer de 20 in nederland zou zijn. Dit was geen probleem maar ze verzocht me nog even te mailen over de bestelling wanneer ik weer terug was.
Nou dat heb ik gedaan vorige week vrijdag.

Niets meer gehoord daarna. Dus afgelopen donderdag stuurde ik een iets "bozer" mailtje dat ik het nu toch wel erg lang vond duren etc.

Nou daarop kreeg ik een mailtje met 1000maal excuses etc.
Alles zou alsnog vrijdag verstuurd worden. Nog even netjes teruggemaild dat ik begrip had voor de vertraging (wegens persoonlijke omstandigheden) maar dat ik het wel fijn had gevonden als ik daarvan op de hoogte was gehouden (de vetraging dus).
Nu heb ik vandaag inderdaad de bestelling ontvangen.
Niets extra's (hoeft natuurlijk ook niet perse maar het gebaar had ik wel leuk gevonden gezien de omstandigheden) Er is met geen woord gerept over de gemaakte verzendkosten (ik heb kosten moeten maken om pakket retour te sturen. Ik heb wel wat bijbesteld maar dit had ik niet gedaan als ze niet sowieso een singel moest sturen naar mij).

Nee ik heb er geen goed gevoel aan overgehouden......
En tot overmaat van ramp is de draagtas nog niet eens degene die ik voor ogen had. Niets aan te doen natuurlijk maar het draagt wel bij aan de teleurstelling.

Als ik dan hier verhalen lees waar mensen extra'tjes krijgen etc dan krijg ik echt het idee dat ik eens wat meer moet zeuren of zo!
Een retourzending een maand te laat, verzendkosten betalen voor iets wat mijn fout niet is etc. En dan nog geen cadeautjes??? Haha! Knipoog

Vonneke: ik hoop dat je je bestelling snel binnen hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 10:17

Ik hoorde net al van iemand dat als het vrijdag verstuurd wordt je het pas maandag hebt, mijn ervaringen zijn volgens mij anders maar ik zie het maandag wel.

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 10:29

Dat is echt onzin hoor.
Mijn bestelling is ook gisteren verstuurd en ik heb het vandaag.
Mijn ervaring is eigenlijk dat het altijd meteen de volgende dag geleverd word.
Het kan inderdaad weleens voorkomen dat het maandag pas komt maar dit is echt geen regel.
En als mijn bestelling gisteren vanuit dezelfde plaats verstuurd is en deze is wel nu geleverd dan zou je toch verwachten dat het met jouw pakket hetzelfde zou gaan.

Maarja maandag zul je het wel hebben dan!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 10:32

Ik ga nu ff kijken in de brievenbus...........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 10:33

Mm ok laat ik maar geen mailtje sturen dat ik het niet gehad heb en ff wachten tot maandag

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 10:35

En wéér geen bit.......

Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Dinsdag verstuurd en nu nog niet? Het is inmiddels zaterdag....

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 10:36

Denk dat je lang kan wachten Vonneke!!

Jemig en wat kan ik wel niet verwachten als ik hem eindelijk krijg, een gouden bit met diamanten ofzo Boos! Boos!

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 10:45

Toen ik zelf nog geen ruitersportzaak had, bestelde ik alles bij piaffe, met tevredenheid...

Maar wat ik echt niet snap zijn al de negatieve reacties hier boven, ik begrijp niet dat een online ruitersportzaak dingen op de website heeft staan, die zij niet binnen 1 dag kan leveren!

Alles wat op mijn website staat is op voorraad, of heb ik binnen 1 dag in huis, zo heb ik altijd tevreden klanten die snel hun bestelling in huis hebben. En ook de correcte, want op zo'n manier kan het niet voorkomen dat het bestelde er niet is!

Ik kan verder ook dingen leveren die niet op de website staat, dit kan een langere levertijd opleveren, maar die is nog te overzien, maar daar informeer ik altijd de klant over.

Je kan het gewoon niet maken om iets op te sturen dat niet het bestelde is zonder de klant te informeren, ook al is het duurder. Als een klant product A besteld moet hij ook A krijgen en niet B. Zo simpel is het eigenlijk... ik verbaas me dus over alle negatieve reacties over Piaffe..ik durf zo simpelweg niet om te gaan met klanten.. ik vind het dan geen service!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 12:44

Volgens Piaffe vrijdag verstuurd, Zaterdag geen pakketjes, vandaag geen pakketje, morgen......

aggielachie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 14:53

Ik koop ook wel eens spullen bij piaffe ruitersport. (kuinre) Je hebt wel gelijk. Het zijn nog al verwarrde mensen hahha, maar wel aardig.

aggielachie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 20:22

Postbode heeft vandaag mijn pakketje gebracht, beetje laat maar wel nog vandaag Tong uitsteken

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 20:59

Ik laat hier dan ook maar even een berichtje achter..

6 april 2005 bestelde ik:
2x br event sjbrak VZH + DR. een deken, een bonte onderlegger, bandages, christ spul om te wassen en sokken.

Nadat ik op 18 april nog niets had gehoord of had gekregen heb ik een mailtje gestuurd (het geld was namelijk wel al snel van mijn rekening af) gevraagt of er iets fout is gegaan ofz..
Kreeg terug dat idd door persoonlijke omstandigheden ze niets had kunnen doen.. heb ik dan ook alle begrip voor ze heeft meteen alles gefactureerd, dat vond ik wel super. en stuurde terug dat het vervelend was voor haar enz.. dat ik er alle begrip voor had.
A fijn.. weer een mailtje terug met bedankt.. fijn dat je begript hebt enz veel plz met je spullen.

Uiteindelijk kreeg ik mijn pakketje.. 2 sjbrakken, wasmiddel (crist) en me badages + sokken.. hmm miste dus 2 dingen het deken wat op dat moment wel nodig was.. was namelijk voor een verjaardag..! (30 april) ik terug gemailt.. kreeg veel exusses en het zou naar me verzonden worden.. dat duurde weer lang en ik moest weer vragen waar het bleef.. uiteindelijk kwam het.. Maar die onderlegger was totaal niet wat ik er van dacht wat het was.. dus vroeg of ik hem terug kon sturen.. natuurlijk kon dat.. als ik wat wilde bestellen moest ik er even verzendingskosten bij doen..
Maar uiteindelijk niets besteld omdat ik ook met mijn rijbewijs bezig ben en dardoor het geld van me bankrek. nr vliegt Knipoog
De onderlegger was 37 euro als ik het goed zeg en de verzend kosten 5.50
Het adres er goed duidelijk opgezet... alles goed vast geplakt en in de doos een brief + me adres.. telefoon nummer.. bankrek. nr.

Vorige week maar weer eens een mail gestuurd dat ik het geld nog niet terug had gehad.. ze ging het nakijken.
Na een week niets terug gehoord!! Baal er nu eigenlijk wel een beetje van het is deze week namelijk precies 2 maanden!!! geleden dat de bestelling "begon" en het is nu dus nog niet zoals het wezen moet.. ik heb al vaker dingen besteld en er zat wel eens iets niet bij wat netjes na gestuurd werd.. nooit geen kadotje ofzo hoor.. terwijl er toch vaak dingen verkeerd zijn gegaan, geeft ook niet!! maar het is best vreemd als je dat hier dan weer leest dat er kadotjes worden gegeven etc.

Laatst kocht ik een BR jas.. er stond bij dat ze alleen nog maar Sén hadden.. perfect! ik had een S nodig.. nou uiteindelijk kreeg ik dus een M thuis gestuurd die dus mega groot was.. dan vind ik het jammer dat er niet even gebelt/gemailt word.. maar wel super netjes dat het geld + verzendingskosten terug worden gestuurd.

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 22:03

Ik probeer steeds een mail te sturen naar Piaffe maar krijg hem terug, ander email adres? nog meer mensen last van?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 07:39

Nee hoor, mijn maitljes kwamen/komen altijd super aan.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 13:32

heb net bestelt..

ben benieuwt.