Op 28 augustus 2002 is hij ingeschreven bij het stamboek en was toen nog hengst. Wat er in de tussentijd met hem gebeurd is heb ik dus geen idee van. Sinds oktober 2002 is hij in Nederland en was toen ruin dus tussen 28 augustus en oktober is hij geruind. Ik geloof dat hij wel al in Letland in was gereden. Wij hebben hem gekocht van een man uit een plaats bij Barneveld, en hij had hem via kennissen in Duitsland uit Letland gehaald. Wij hebben hem gekocht op 30 december 2002. Die man zei dat hij parden uit Letland importeerde als hobby, maar hij is wel gewoon een handelaar omdat hij daarna nog veel meer paarden uit Letland heeft gehaald (hobby houd je lijkt mij wat kleinschaliger dan dat hij deed). We zijn nog wel eens langs geweest maar toen was hij op vakantie. En we hebben nog wel eens gemaild om te vertellen hoe het gaat en foto's erbij, maar daar reageerde hij niet op, dan niet dachten wij toen...Vind het wel jammer dat ik verder niet weet wat er met hem is gebeurd en dat ik nooit veulenfoto's te zien zal krijgen (als die er al zijn), maarja, niks aan te doen. Beetje moeilijk achter te komen als je geen Lets spreekt

) en is bij iemand in brussel terecht gekomen die polopaarden had en die heeft (waarshijnlijk)polo met venus (hete toen nog Miss B) gereden.Op haar 8 is ze er mee gestopt, heeft een jaar op de wei gestaan en is toen aan de vorige eigenares verkocht,die heeft ze gehouden tot haar 12 jaar en dan heb ik ze gekregen

Ik weet helaas helemaal niks van mijn paardjes verleden... Ik heb wel gehoort van iemand bij ons op de manege dat ze vroeger onmogelijk was en alles sloopte en dat ze in de draverij heeft gelopen en is afgekeurd op haar rug verder weet ik niets...
Ja ik weet dat ze errug lief is!!