Lielle schreef:Maar ik weet nou nog steeds niet waarom je een pelham verkiest boven een gewone trensIk heb zelf ervaring met pelham, vond het toen een goede manier om over te gaan van liverpool naar een gewone trens maar voor mij (en mss omdat ik wedstrijden rijd
) is het dus wel een tijdelijke oplossing. Ik vind een gewone trens (ongebroken of dubbel dus) een stuk rustiger rijden dan een pelham, en als ik echt wil ga verfijnen komt er een stang en trens.
Overigens waren de tegenstanders in dat topic wel mensen die er ook ervaring mee hadden
ik heb het hierboven toch allemaal uitgelegd, en ik heb stang en trens nog niet uitgeprobeerd. Maar heb in het begin wel met dubbelgebroken trens gereden.
Ik heb zelf ervaring met pelham, vond het toen een goede manier om over te gaan van liverpool naar een gewone trens maar voor mij (en mss omdat ik wedstrijden rijd
) is het dus wel een tijdelijke oplossing. Ik vind een gewone trens (ongebroken of dubbel dus) een stuk rustiger rijden dan een pelham, en als ik echt wil ga verfijnen komt er een stang en trens.