buitenstal met 6 stalletjes. afmeting is ongeveer 3x3. In de winter 1 dagdeel in de bak in de zomer van 8:00 tot 20:30 op de wei.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
capopjekop schreef:@ fresco, is dat tegen mij?
Ik denk het niet. Ik wil van die rubbere anti slip tegels in mijn stal, die vocht doorlaten. Verder heb ik 2 merrie's die heel rustig zijn en bijna niet op stal staan. En ze worden niet precies zo, ik wil er alleen iets wat er op lijkt
Sterre schreef:sjaantje schreef:Ja we zijn best verwend, maar je hoort mij niet klagen hoor
![]()
Mooie stallen hoor, maar staan jullie paarden daar de hele dag in, of kunnen ze overdag ook op de paddock/wei?

) staat in de middelste. 
,normaal zijn de luikjes altijd open 

,
fresco schreef:capopjekop schreef:@ fresco, is dat tegen mij?
Ik denk het niet. Ik wil van die rubbere anti slip tegels in mijn stal, die vocht doorlaten. Verder heb ik 2 merrie's die heel rustig zijn en bijna niet op stal staan. En ze worden niet precies zo, ik wil er alleen iets wat er op lijkt
Ja, idd was voor jou bedoeld, maar dan als tip!![]()
Die tegels waar je het over hebt, zijn super die hebben wij ook!
Leken mij idd ook super fijn. We hebben iig gezegt, we doen het nu zoals we willen, want we verbouwen maar 1x. Nog meer dingen die niet fijn zijn aan zulke stallen? Anders mag je wel pben
fresco schreef:dat ziet er gezellig uit roos!
het is jammer dat er manege lessen worden gegeven maar ja je kan niet alles hebben hé
kip schreef:Niet meer mensen die willen laten zien waar hun paard staat? vind het wel een leuk topic...