Grote maten ruiterkleding

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caritas

Re: Grote maten ruiterkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 12:26

Ik heb zelf maat 42/44 en dikke kuiten. Mijn minichaps zijn van het merk M. Decima en bij Heja in Garderen hebben ze mijn kuiten opgemeten en een paar weken later lagen er een paar chaps voor mij klaar die perfect op maat zijn. Standaard zullen zulke dingen niet in een winkel liggen maar het kan dus wel. En die chaps zijn volleer.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 12:37

ik heb mijn chaps ook op maat laten maken bij br (via het gareel in schijndel)
Maar ze hadden het verkeerd gemeten. dus ze zakte steeds af. dus ik weer terug. want de rits was rekbaar. dus weer 5 cm ingenomen. maar in het begin zaten ze goed maar erna zakte ze weer af. nou ja ik heb ze niet meer aan gedaan wat ik heel erg zonde vind want ze hebben ons 85 euro gekost!!

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 13:34

Hoi,

nou ik heb ook wel interesse hoor! Ja Ik vind het moeilijk om lekkere winterjassen en zomer bodywarmers te vinden. En vooral in het natte seizoen om (kap) laarzen te vinden... in de blub met gewone schoenen is ook verschrikkelijk, maar laarzen in mijn kuitmaat zijn gewoonweg niet te vinden Bloos Ik heb op je site gekeken maar zie er nog niet echt veel op staan, maar ik ga ervan uit dat je het hier plaats zodra je weer wat nieuws heb gevonden! Haha! Haha!

Toppie! En ik denk dat er meer animo naar is dan dat jij verwacht!

PS: waar in het land zit je ivm passen?

Vera26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 15:22

TheSam schreef:
Hoi,

nou ik heb ook wel interesse hoor! Ja Ik vind het moeilijk om lekkere winterjassen en zomer bodywarmers te vinden. En vooral in het natte seizoen om (kap) laarzen te vinden... in de blub met gewone schoenen is ook verschrikkelijk, maar laarzen in mijn kuitmaat zijn gewoonweg niet te vinden Bloos Ik heb op je site gekeken maar zie er nog niet echt veel op staan, maar ik ga ervan uit dat je het hier plaats zodra je weer wat nieuws heb gevonden! Haha! Haha!

Toppie! En ik denk dat er meer animo naar is dan dat jij verwacht!

PS: waar in het land zit je ivm passen?

Ik zit in Zwaag Noord-Holland. Ongeveer 35 km boven Amsterdam. De winkel zal nog wel eventjes duren. Er is nog zoveel wat ik op voorraad moet gaan inkopen.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 19:02

Ow gaaf is dus nog redelijk dichtbij ook voor mij!

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 19:59

vera, er staat een klein typefoutje op je site,
assecoires moet accessoires zijn

Vera26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 21:29

missnynke schreef:
vera, er staat een klein typefoutje op je site,
assecoires moet accessoires zijn

Is nu veranderd.

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 22:44

Ik ben heel erg benieuwd... maatje 46 past mij helaas ook niet meer en zoek weer een paar nieuwe rijbroeken...
Ik weet zeker dat je met je shop veel succes gaat hebben Lachen

bolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 23:21

Wat een geweldig idee *o/* . Ik heb maat 48/50 dus val net buiten de boot. Mijn probleem zit vooral bij mijn buik (2 kids). Wat ik tijdens mijn zwangerschap tegen kwam is dat er ook weinig positie kleding is. Ik kon toen niets straks op mijn buik hebben. Er is wel positie kleding maar verschrikkelijk duur en het is maar tijdelijk dus wil je er geen vermogen aan uitgeven. Maar mijn probleem nu is dat de rijbroeken bij mijn billen goed zit maar bij mijn buik zo strak. De sluitingen springen er af Bloos . Zou ik de enige moeder zijn met dit probleem...? Maar zoiezo is het een geweldig initiatief waar, denk ik, veel mensen baat bij zullen hebben.

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 23:24

Heb net even op je website gekeken en moet zeggen ik vind hem helemaal toppie.
Ben zelf ook stevig maar heb niet het probleem dat ik geen rijbroeken kan vinden die me passen, maar meer wedstrijdblousjes, aangezien ik wel stevige borsten heb. duzz reken maar dat ik een blouse ga bestellen.
Wanneer denk je de site zo goed als compleet te hebben?

Vera26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 00:18

vinci schreef:
Heb net even op je website gekeken en moet zeggen ik vind hem helemaal toppie.
Ben zelf ook stevig maar heb niet het probleem dat ik geen rijbroeken kan vinden die me passen, maar meer wedstrijdblousjes, aangezien ik wel stevige borsten heb. duzz reken maar dat ik een blouse ga bestellen.
Wanneer denk je de site zo goed als compleet te hebben?

Ik reageer even op het account van Vera. (Remi, vriend van Vera)

De site is nu helemaal up en running. Er kan al besteld worden. Maar zoals Vera al vermeld heeft, is er een langere levertijd. Dit zal ongeveer een week of 2 a 3 zijn. Ik heb bedrijfsmatig veel ervaring met importeren en zal Vera hier bij helpen.

Nog een "To Do" lijstje voor de site:

• Bedrijfs logo, vera heeft dinsdag aanstaande een afspraak met een grafisch designer. Dan zal ze haar voorkeur voor leggen voor het ontwerp en huis stijl. De naam heeft ze al gekozen, dus dat is geen struikelblok meer.
  • Implementatie van het logo, aangezien ik aardig wat ervaring heb met het bouwen van site's. Zal ik dit voor mijn rekening nemen. Ook het ombouwen van de winkel naar de smaak van Vera zal door mij gedaan worden. Net zoals de veranderingen tot dusver.
  • Dealer inlog. Omdat Vera de enige importeur van sommige merken is op dit moment, zullen er naar verwachting bedrijven zijn die interesse hebben om de artikelen op te nemen in hun assortiment.
  • Andere talen. Deze zijn al zichtbaar, maar het heeft pas zin om mij hier op te richten als het NL gedeelte helemaal rond is.

Zoals jullie kunnen zien, zijn dit de enige dingen die nog moeten gebeuren aan de site.
De site werkt prima en ik voorzie geen problemen mocht je willen bestellen.

Merken die gedragen zullen worden:
  • TuffRider
  • Sigma
  • Platinum
  • Devon-Aire

Mochten jullie kleding vinden van deze merken waar je interesse voor hebt, schroom niet om Vera een mailtje te sturen.
info@xlequestrian.nl

Groetjes,

Remi

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 18:39

Stel dat ik nu een rijbroek bestel en hij past niet goed, kan ik hem dan terug sturen?

Vera26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 21:08

kimmie1 schreef:
Stel dat ik nu een rijbroek bestel en hij past niet goed, kan ik hem dan terug sturen?

Ja hoor, mits hij natuurlijk in nieuwstaat terugkomt he Knipoog

Dan krijg je er netjes een retour in de juiste maat. Ook zal het mogelijk zijn om hier te passen.

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 22:28

Fantastisch!!!

Ik was juist op zoek naar rijbroeken in maat 48!
Kon ze alleen op amerikaanse sites vinden!

Ik hou je website zeker in de gaten! Super initiatief!

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 09:54

ik wacht met smart op een mooie bodywarmers!

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 10:15

Ik ook! Ja Ja

Vera26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 10:25

Ben nog steeds op zoek.

Mini chaps staan er trouwens wel al op in grotere maten.

Vera26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 18:45

Er staan nu ook jassen op en bodywarmers op. Nog niet zoveel, maar er gaan er een paar tot xxxxl. Nu ga ik nog uitzoeken bij welke maten die horen, want xxxl zegt niet zoveel.

visca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 19:02

Ja hoor ik heb ook intresse zet mij ook maar op de mailing lijst.
Ik zoek dus rijbroeken met een leren zit die vallen bij de gewone ruitersportzaken bij mij net te klein. Ik krijg ze dus niet over mijn klapkuiten Haha! Had ik net in Schijndel een fijne rijbroek gevonden gebruiken ze die stof niet meer en hij was ook niet in het wit te verkrijgen Boos! Dus als je mij aan zo`n broek kan helpen dan ben ik super blij het moet dan wel een broek met een hoge band en bandplooi zijn.

Vera26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 20:06

visca schreef:
Ja hoor ik heb ook intresse zet mij ook maar op de mailing lijst.
Ik zoek dus rijbroeken met een leren zit die vallen bij de gewone ruitersportzaken bij mij net te klein. Ik krijg ze dus niet over mijn klapkuiten Haha! Had ik net in Schijndel een fijne rijbroek gevonden gebruiken ze die stof niet meer en hij was ook niet in het wit te verkrijgen Boos! Dus als je mij aan zo`n broek kan helpen dan ben ik super blij het moet dan wel een broek met een hoge band en bandplooi zijn.

Je moet jezelf ff als nieuwe klant aanmelden op de site. Dan krijg je vanzelf de nieuwsbrief.

Afbeelding

Zoiets zoek je toch? Het is alleen geen bandplooi.

Ik ga zodadelijk zoeken naar de broek voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 20:38

Leuk zeg ik ben ook geintreseerd .Een broek kan ik nog wel vinden ,maar chaps of laarzen een ramp met mijn plofkuiten.

Vera26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 21:46

silvana schreef:
Leuk zeg ik ben ook geintreseerd .Een broek kan ik nog wel vinden ,maar chaps of laarzen een ramp met mijn plofkuiten.

Dan moet je zeker op mijn site kijken..

Ik heb er al een of meer staan tot een maximale kuitomvang van 47,6CM

http://www.xlequestrian.nl/

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 22:04

Ik vind het wel jammer dat er allemaal maatje 36 modellen de kleding staan te showen ? Lachen

Vera26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 23:51

pmarena schreef:
Ik vind het wel jammer dat er allemaal maatje 36 modellen de kleding staan te showen ? Lachen

Dat wel, helaas waren er geen andere foto's beschikbaar. Misschien iets voor in de toekomst.

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 07:04

Vera26 schreef:
Je moet jezelf ff als nieuwe klant aanmelden op de site. Dan krijg je vanzelf de nieuwsbrief.

Ja ik heb me aangemeld!