Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TheSam schreef:Hoi,
nou ik heb ook wel interesse hoor!Ik vind het moeilijk om lekkere winterjassen en zomer bodywarmers te vinden. En vooral in het natte seizoen om (kap) laarzen te vinden... in de blub met gewone schoenen is ook verschrikkelijk, maar laarzen in mijn kuitmaat zijn gewoonweg niet te vinden
Ik heb op je site gekeken maar zie er nog niet echt veel op staan, maar ik ga ervan uit dat je het hier plaats zodra je weer wat nieuws heb gevonden!
![]()
Toppie! En ik denk dat er meer animo naar is dan dat jij verwacht!
PS: waar in het land zit je ivm passen?
missnynke schreef:vera, er staat een klein typefoutje op je site,
assecoires moet accessoires zijn
vinci schreef:Heb net even op je website gekeken en moet zeggen ik vind hem helemaal toppie.
Ben zelf ook stevig maar heb niet het probleem dat ik geen rijbroeken kan vinden die me passen, maar meer wedstrijdblousjes, aangezien ik wel stevige borsten heb. duzz reken maar dat ik een blouse ga bestellen.
Wanneer denk je de site zo goed als compleet te hebben?
kimmie1 schreef:Stel dat ik nu een rijbroek bestel en hij past niet goed, kan ik hem dan terug sturen?
visca schreef:Ja hoor ik heb ook intresse zet mij ook maar op de mailing lijst.
Ik zoek dus rijbroeken met een leren zit die vallen bij de gewone ruitersportzaken bij mij net te klein. Ik krijg ze dus niet over mijn klapkuitenHad ik net in Schijndel een fijne rijbroek gevonden gebruiken ze die stof niet meer en hij was ook niet in het wit te verkrijgen
Dus als je mij aan zo`n broek kan helpen dan ben ik super blij het moet dan wel een broek met een hoge band en bandplooi zijn.
silvana schreef:Leuk zeg ik ben ook geintreseerd .Een broek kan ik nog wel vinden ,maar chaps of laarzen een ramp met mijn plofkuiten.
pmarena schreef:Ik vind het wel jammer dat er allemaal maatje 36 modellen de kleding staan te showen ?
Vera26 schreef:Je moet jezelf ff als nieuwe klant aanmelden op de site. Dan krijg je vanzelf de nieuwsbrief.