Tja ik moet zeggen dat afspuiten na het werk toch echt wel scheelt. Ik zou het wel proberen zo vaak mogelijk te doen. En verder wat hier al genoemd is: supplementen en de dekens. Je hebt ook speciale producten zoals dat black night ofzo? Ik weet niet precies wat het is maar het schijnt erg duur te zijn. Er is hier vast wel iemand die even uit kan leggen wat dat spul inhoudt...
En verder ik heb ook een fries en in de zomer/lente wordt hij erg snel bruin. Ik moet heel eerlijk zeggen : het is geen ramp maar mooi is anders. Als het even kan zou ik ook liever een gitzwarte fries willen ( daar staan ze immers om bekent
) Ik zit er nu ook over na te denken om zo'n uv- deken te kopen. Veel voordelen: geen last van vliegen, minder warm, geen verkleuring. En ik denk dat ik ook dat paprika poeder eens ga proberen.
Verder wil ik ngo even zeggen dat ik het met sandra15 eens ben en dat iedereen zelf moet weten wat hij met zijn paard doet. En dat dat idd niet meteen betekend dat ze niet van hun paarden houden ofzo er zitten hier een beetje overdreven reacties tussen.