Verder heb ik nog een nichtje die ooit paardgereden heeft maar voor de rest ben ik de enige paardengek in de familie... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Verder heb ik nog een nichtje die ooit paardgereden heeft maar voor de rest ben ik de enige paardengek in de familie...
Dus hij heeft zelf ook een aantal paarden, met die van mij erbij, 9. Ik dnek dat als mijn vader neit i de paarden zat, ik ook mijn paardjes niet had gehad. Hij ment vooral recreatief, en heus wat wedstrijden bij zijn club.
en ze heeft bijna altijd wel paarden voor andere mensen gereden.

alleen dan had de toekomst er ook heel anders uitgezien,en had je misshcien ook wel niet op bokt gezeten 
meiske16 schreef:oh dus er is nog wel wat familie meestal dat rijdt.
maar net als wat judith_slu zegt,dat als je ouders geen paarden hadden gehad,dat je dan zelf ook niet had gereden...volgens mij klopt dat aardigalleen dan had de toekomst er ook heel anders uitgezien,en had je misshcien ook wel niet op bokt gezeten
maar ik ben toch wel blij hoe mijn toekomst nu is hoor
haha niks voor mij
.
.
. meiske16 schreef:oh dus er is nog wel wat familie meestal dat rijdt.
maar net als wat judith_slu zegt,dat als je ouders geen paarden hadden gehad,dat je dan zelf ook niet had gereden...volgens mij klopt dat aardigalleen dan had de toekomst er ook heel anders uitgezien,en had je misshcien ook wel niet op bokt gezeten
toen mn opa bij de kavelarie zat, (de vader van mn pa)
, mijn ma had het altijd over verantwoord paardrijden >;) en mn broer vond het eigenlijk maar stomme knollen, mijn nicht is druk met dr nieuwe huis/vriend/werk /uitgaan enz enz en ik rijd na ruim 16 jaar nog vrolijk rond

Mijn nichtjes zijn ook helemaal gek van paarden maar mogen niet op rijles vanwege de kosten..
). Mijn vader vind het wel leuke dieren, misschien dat ik hem wel eens zo ver krijg dat hij m'n paard eens uit wilt stappen, maar meer verwachtingen heb ik er echt niet van. Het zijn gewoon geen paardenliefhebbers.
marije1987 schreef:meiske16 schreef:oh dus er is nog wel wat familie meestal dat rijdt.
Ik kan me hier niet in vinden. Mijn zus en ik hebben onze ouders echt over moeten halen om een pony te kopen, nadat we een jaar een verzorgpony(van m'n oom..) hadden gehad.
Omdat mijn zus en ik zo fanatiek waren en er altijd goed op pasten, hebben we toen onze eerste eigen pony gekregen. Dit is alleen maar gegroeid en gelukkig zit m'n vader er nu ook wat meer in.
Ik ben dus absoluut nooit gepushed oid, ik ben puur door eigen nieuwschierigheid in de paarden gerold. Waar ik eigenlijk best wel blij om ben. Je ziet zoveel kinderen van ouders die gewoon ermee opgegroeid zijn en niet er voor hebben hoeven te vechten. Natuurlijk zou ik het super vinden wanneer ik kon kiezen uit allemaal pony's/paarden die al (inter)nationale ervaring hebben) en gekleed in de duurste outfits elke week met de vrachtwagen op wedstrijd ging. Maar nu kan ik trots op mijn prestaties zijn en dat vind ik nog belangrijker. Ik denk dan ook, wanneer je er zelf voor hebt moeten vechten, dat je mentaal veel sterker bent en meer kunt en zult bereiken in de paardensport.
neej absoluut niet. We houden het hier gewoon lekker kleinschalig en hebben het normaal net als de meeste anderen!!!