Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vonneke schreef:ik win
100 euro rondom beslaan.
65 euro alleen voor.
Ik heb echt een super hoefsmid, Tim was bij mijn oude steeds onregelmatig en de laatste keer dat ze daar geweest is, kerst 2004, zelfs 3 weken aan 2 voorbenen kreupel.
Om de 6 weken was ze van haar (toen alleen voor) ijzers afgegroeid.
Nu heeft ze er 9,5 week opgestaan, en kon het nog wel ff maar aangezien we met de merrie keuring zitten heb ik haar eerder laten gaan.
Hij doet bijna alleen grote prof. stallen. Ik moet daarom ook naar mijn instructrice rijden om tim te laten beslaan.
Ook heeft hij wel eens symposiums (??) gegeven in utrecht voor een heel stel dierenartsen.
Ze is gisteren voor de 2de keer daar geweest en ze staat er weer super op.
Als ik tegen mensen hier in de buurt zeg welke smid ik heb vragen ze allemaal hoe dat ik nog bij hem hen kunnen komen, tja connecties
echt super smid 
. Mijn paard heeft nog nooit zo'n "goede" voeten gehad voor zijn doen, en is ook nog eens braaf bij deze smid. misty schreef:hoe duur is het bekappen van je pony, of beslaan
en een veulen bekappen.
ik ben benieuwd of de prijzen erg verschillen.
sas00 schreef:Voor het bekappen betaal ik voor mijn paard 30euro.
Voor beslaan rondom 80 euro.
Volgens mij is er geen verschil tussen paard of pony
KimBalaa schreef:13 euro voor bekappen. En het is niet zo'n amateursmidje, hij gaat de hele wereld over om lessen te geven
) .. dus ben op zoek naar een andere 
) nu 90,- voor rondom beslaan! (vorig jaar was dit nog 80,- maar alles wordt duurder
) Bekappen zit daar natuurlijk bij. Daarbij kan ik zelf kiezen voor stiftgaten, kost niks meer of minder!