Oh..enneh...je wilde op een shetlandveulen rijden? Kan hoor! Let je wel op je rug, als hij door zijn beentjes zakt?
Bart! Zoek eens uit wie onze grappenmaker is?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barb"]
[quote="Yootha schreef:Ja en dan hang je er gewoon een kleedje overheen. Valt hij ook niet zo op naast de fietsen. Poepen doet ie toch niet als hij geen eten krijgt.
Amulet schreef:hahaha, wat is dit club penny, penny of de pony club, Pokemon jij moet verhalen gaan schrijven, dit is echt grappig![]()
Ik bedoel, dit kan je niet serieus menen....
Anders heb ik nog wel een dressuur paard op stal staan, dan kan die mooi als gezelschap dienen voor de pony van Dees, ik kom hem zelfs zelf brengne.....
pokemon schreef:we hebbem geen plaats voor dat dresuurpaard er past er maar net 1 in de schuur
EN DIT IS ECHT GEEN GRAP DIT IS HEEL SERIUES DAT JULLIE HET NOU ZO MAKKELIJK HEBBEN IS FIJN VOOR JULLIE IK VRAAG ALLEEN MAAR WAT!!!!!!!!!!!!!!!
we gaan naar de paarden markt daar zijn ze heel goedkoop en we hebben nu met het spaargeld van milou mee 175 euro daar heb je heust wel een pony voor enzo
snoopy2002"]
[quote="Amulet schreef:hahaha, wat is dit club penny, penny of de pony club, Pokemon jij moet verhalen gaan schrijven, dit is echt grappig![]()
Ik bedoel, dit kan je niet serieus menen....
Anders heb ik nog wel een dressuur paard op stal staan, dan kan die mooi als gezelschap dienen voor de pony van Dees, ik kom hem zelfs zelf brengne.....
pokemon schreef:mijn vriendin en ik moegen van onze ouders geen pony, nu hebben we een schuurtje ontdekt waar we er een in kunnen zetten want niemand komt er , hoe kunnen we dat het beste doen en hhoe komen we aan een pony?