je paard die meeloopt in de manegelessen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

monsera

Re: je paard die meeloopt in de manegelessen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 19:31

kiszmira schreef:
k krijg idd korting op de stal jah, en ze loopt dan alleen maar mee in de gevorden lessen maximaal 4 lessen per week en je mag zelf beetjuh meebeslissen wie er op gaat als je het e rniej mee eens ben dan gebeurd et ook niej! Na een paar maanden kan ej daar pas vol pension gaan staan omdat er een w8lijst is

Ik snap hier echt niets van Als je daar heen gaat krijg je toch een box voor je paard en daar betaal je voor je kan dan toch gelijk meer gaan betalen zodat hij niet in de lessen mee hoeft te lopen.Maaaaar ik proef een beetje uit je bericht dat je zelf geen tijd meer voor hem hebt en dan is het mss een goede oplossing dat hij wel mee loopt in de lessen want dan krijgt hij in iedergeval nog 4 keer per week beweging.

Ik zou dit zelf echt nooit kunnen mijn pony in de manege lessen het gaat toch nooit zo als jij het zou doen of willen doen.Mss is het een oplossing dat je hem gaat verleasen dan kun je 1 of 2 mensen voor je pony laten zorgen en berijden en betalen.

McLaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 10:46

Monsera --> momenteel hebben ze in de lessen echt de pony's en paarden nodig, zodra dit aantal af kan nemen omdat we pony's over hebben kan een paard pas op halfpension en eventueel op volpension en dat is indd duurder. maar die paar maanden waar kiszmira het over heeft kun je wel verlengen, want dat duurt wel iets langer. als je je paard bij ons stalt heb je igg een maand je paard nog voor jezelf. als ik rijk was stond ik ook wel volpension (sponsors? )

zammarano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 17:27

asjuhh87 schreef:
Monsera --> momenteel hebben ze in de lessen echt de pony's en paarden nodig, zodra dit aantal af kan nemen omdat we pony's over hebben kan een paard pas op halfpension en eventueel op volpension en dat is indd duurder. maar die paar maanden waar kiszmira het over heeft kun je wel verlengen, want dat duurt wel iets langer. als je je paard bij ons stalt heb je igg een maand je paard nog voor jezelf. als ik rijk was stond ik ook wel volpension (sponsors? )

ha meis
Jij bent toch van Lucky??
Ik dacht trouwens dat je ook vol-pension kon binnenkomen op de manege, mits er vol-pension boxen leeg staan!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 20:25

Tsja, ik zou het echt never nooit willen. Ik ben misschien heel egoïstisch wat mijn paard betreft, maar ik zou daar écht gewoon niet tegen kunnen...

Het is echter maar net hoe jij er zelf tegenover staat??! En als ik zo jouw reacties eens lees, denk ik dat jij je beslissing al gemaakt hebt...