) , maar er staat wel op de site dat ze de rest van de maand min of meer dicht zijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) , maar er staat wel op de site dat ze de rest van de maand min of meer dicht zijn
Kusia schreef:@ingeo, ik denk dat je echt een maat 38/M nodig hebt. Omdat het ook van katoen is, lubbert het na een tijdje ook uit
. ik denk nog even na
... janne8 schreef:hkm kun je bij ons gewoon in de ruitersport zaak kopen.... heb er ook een catalogus van...hij is als advies prijs :85,90 en dat kost ie dan ook bij ons in de ruitersport zaak..
maat : XXs,XS,S,M,J,XL,XXL,XXXL
kleuren : zwart , blauw beige
ik zweer bij HKM supper goed merk halstes,dekens sjkabrakken enzovoorts haal alles van dat merk
nog nét...... smurf schreef:in Eemnes verkopen ze HKM jodhpurbroeken, is wellicht te ver weg voor je, maar wél NHnog nét......
...... vinci schreef:1.Marjoeisla beige maat 38
2.Nienke zwart maat 40
3.Maris zwart maat 40
4.Maartju (?)
5.Pmarena?
6.Sugarmiss beige, maat 40
7. Vinci, beige, maat (??) *denkt nog*
.
?!

pmarena schreef:Nou , het zit dus zo : ik wilde voor mezelf die broeken bestellen , raakte aan de praat met de verkoopster en ze bood aan dat als ik een stuk of 10 broeken tegelijk bestelde , ze 70 euro per stuk zouden kosten ipv die 85 euro ofzo.
Mij maakt het niet veel uit , maar als anderen die broek ook graag willen dan is dat natuurlijk prima en bestel ik er meerdere
De verzendkosten komen er nog bij en ze verstuurd ze in principe gewoon naar mij , ik stuur ze dan door naar de anderen.
Ipsilonka schreef:janne8 schreef:hkm kun je bij ons gewoon in de ruitersport zaak kopen.... heb er ook een catalogus van...hij is als advies prijs :85,90 en dat kost ie dan ook bij ons in de ruitersport zaak..
maat : XXs,XS,S,M,J,XL,XXL,XXXL
kleuren : zwart , blauw beige
ik zweer bij HKM supper goed merk halstes,dekens sjkabrakken enzovoorts haal alles van dat merk
Welke winkel is dat als ik vragen mag? Vind die broeken paardenshop er nl erg mooi uitzien en als ik ze in N-H kan halen is het wel fijner dan met de post

)