Katrien"]
[quote="Sjuimpje schreef:Jemig Katrien...
Ik heb ooit wel eens op een stal gestaan waar alleen 1e kerstdag de stal was gesloten,
maar dan kwamen ze nog wel in de wei...
Dat er mensen zijn die zulk soort dagen niet komen moeten ze zelf weten, maar ik zou niet aan het idee kunnen wennen dat mijn paard dan 48 uur op stal staat.
Ik laat me niet bij mijn paarden weghouden.
Ik vind het zelf ook echt niet leuk maar de stallen zijn dan echt gesloten, op slot dus. Alleen als je paard bijvoorbeeld om medische redenen er uit moet dan doen ze dat wel natuurlijk.
Als ik het er voor het zeggen had zou ik de stal open houden maar ja dat heb ik niet.
[/quote]
Sorry Katrien ik vind dat erg fout van de stal ?? Zijn er niet meerdere mensen op stal die het graag anders zien ?? En dit in een vergadring te laten veranderen in het belang van het paard.
Bij ons is de regel dat je op dit soort dagen tot 11 uur s morgens terecht kan. Helaas zijn er een hoop mensen die hun beest lieten staan
. Erg sneu helaas.
Er is een dag in die 9 jaar dat ik er nu ben dat ze idd niet uit stal zijn geweest. Dat was met het overlijden van de oude eigenares de meeste hadden daar wel vrede mee en het was op zich een goede reden. Ik ben ook niet bij hem geweest om dat hij dan weet dat hij eruit mag.
Als ik zelf niet kan heb ik genoeg nummers die ik kan bellen dan zetten ze hem wel in de molen enz. Maar een dag laten staan daar zou ik echt flink ziek van zijn
.