Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

), later ook op zondag. Op zondag ging hij wel eens mee.
.
Die zag hij wel vaker toen ze nog op de manège stond, maar nu heb ik ze altijd al gedaan tegen de tijd dat hij hier is, behalve op zondag, dan is hij hier de hele dag en moet hij dus mee... fietsen, terwijl ik ga buitenrijden - vaak ook nog met fototoestel. Nu ik het zo overdenk: arme Tom!
en de meeste mannen hebben er helemaal niks mee... Leuk topic trouwens.
en gevonden... Dus nu staan ze thuis (7 stuks ondertussen, maar dat terzijde)
)
.
.
. Voordat ik hem leerde kennen deed hij erg veel wielrennen en had helemaal niks met paarden. Wij hebben een manege, maar ik heb nooit gezegd dat hij moest gaan rijden of zo. Nadat wij elkaar een half jaar kende, is hij gaan leren rijden. Het leukste vind hij mennen en sinds vorig jaar april rijdt hij menwedstrijden met een shetlander en dat gaat super tof. Mijn vriend doet nu zelfs de menopleiding voor instructeur. Hoe het allemaal wel niet kan lopen..... maar is wel erg leuk
Ibbel schreef:Mijn man vond, toen wij de paarden nog niet aan huis hadden, het saai als ik hele weekenden met m'n paard bezig was, en wilde daarom zelf gaan rijden. Kon-ie tenminste bij mij zijn, lief hè?

) en wil nog wel een keertje op mijn knol, zei hij laatst. Maar ergens ben ik ook wel weer blij dat we allebei onze eigen hobby's hebben.