Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

fresco schreef:Destinietje schreef:Ik betaal 40 E per uur.
Overigens niet persoonlijk bedoeld Fresco, maar ik denk dat iemand die zelf b rijd, niet het inzicht heeft om te zien waar de problemen zitten, en hoe je die het beste aan kan pakken. Mijn instructrice ziet meteen wat er niet lekker gaat, soms onderhand eerder als dat ik het zelf voelde![]()
En al zou ze zeggen dat ik op ze kop op mijn paard moet gaan zitten, wat zij zegt geloof ik, en doe ik. Ik weet gewoon dat ze heeel goed weet waar ze het over heeft.
En dát gevoel zou ik nooit kunnen hebben met iemand die zelf b of l rijd, hoe grappig/goed/leuk/enz je het ook kan overbrengen...
Dat ben ik volledig met je eens, maar ik bedoel het eigenlijk nét iets anders....
Ik bedoelde met een B ruiter, iemand hoeft niet persé Z2 of hoger te zijn om inzicht te hebben....
Er zijn zat Z2 ruiters die weer in de L beginnen en dat zegt nog niet dat ze geen voldoende gevoel hebben of kunnen overbrengen.
Ik ben overigens zelf geen B ruiter, ik heb Z2 gereden en start nu weer M2 met winst.
Ik spreek uit ervaring...ik heb les gehad (een clinic gevolgd van een aantal lessen) van iemand die de Olympische spelen heeft gereden, nou sorry....mijn pony was totaal verpest na die lessen en zat helemaal vast....
Zoiets bedoel ik.....snap ie?!
Dat kan ik echt niet aanzien...
ik hoop dat het bevalt!!
ik betaal 7,50 of 7 euro voor een les van een uur! en ik mag er nu gratis komen rijden, als ik maar vaker kom.. Dat hoeft ze maar een keer te zeggen
maar jemig, dan moet ik het wel zelf betalen.. maar wat betalen sommige van jullie veel