En ook Loe is geen koukleum
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

DaphneL schreef:Ik zou de deken er gewoon weer opleggen als je niet wilt dat ze opnieuw een vacht aan gaat maken, Kitty1..
Begreep dat het hier eind van de week 's nachts ook weer richting het vriespunt gaat, dan gooi ik Lady d'r Highliner van 300 gram weer om..
Kitty1 schreef:Maar laten jullie de deken ook af als het van de week 7 graden wordt, met veel plensbuien en s'nachts 3 graden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????
het is 's nachts zelfs al tegen het vriespunt aangeweest en bij ons leven ze nogsteeds
xxappiexx schreef:DaphneL schreef:Ik zou de deken er gewoon weer opleggen als je niet wilt dat ze opnieuw een vacht aan gaat maken, Kitty1..
Begreep dat het hier eind van de week 's nachts ook weer richting het vriespunt gaat, dan gooi ik Lady d'r Highliner van 300 gram weer om..
Idd, anders houden ze in de zomer zo'n ruwe vacht.
Als het echt weer richting vriespunt gaat gooi ik er ook weer een 300 grams op. Maar ik kijk het nog even af, volgens het weerbericht wordt het al 11 graden ipv 7 as vrijdag geloof ik...dus wie weet.
Hier is het trouwens toch meestal warmer dan bovenin het land.
simongek schreef:Ik heb overdag de deken in het zonnetje de deken eraf en anders een dunne deken op.
s avonds heeft hij zijn dikke deken op. Mijn ponies lopen overdag zonder deken en s nachts hebben ze hem.
Ik trek nooit zomaar een dikke deken eraf om het dan vervolgens meteen continu bloot te laten lopen. het is diverse nachten nog behoorlijk koud geweest.