Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Alacairion schreef:Ik wil even mn excuses aanbieden aan de Nb-ers, de 2e keer dat ik de vraag heb gesteld daar hebben er wel degelijk mensen gereageerd, maar ben ik niet teruggegaan om te kijken omdat het voor Lisa al te laat was.
Ik overreageer gewoon omdat het me zeer doet dat Lisa er niet meer is door zo'n stomme ziekte..
Sorry Nbers.
Alacairion schreef:het is wel zo, ik word af en toe SCHIJTZIEK van de extremisten van het natuurlijk bekappen.
toen Lisa heel erg bevangen was kreeg ik allemaal commentaar dat we te snel opgaven (ze kenden de situatie niet eens) en verschrikkelijke fotos van open teenijzers, (foto van een hoef met ijzer die er lang geleden onder was geslagen en ze hadden laten zitten, ja dan vergroeid die hoef wel ja....) etcetera.
Maar stel je een keer een vraag ergens, in het NB topic, of op paardnatuurlijk, iedereen banketstaaf lekker over je heen en niemand neemt de moeite er ook maar een keer op te reageren. Ik heb het helemaal gehad met die lui.
Citaat:Ik heb weinig zin om hier weer een discusie te starten over het wel of geen ijzer
Citaat:Ik zie jullie wel op een andere lijn en hoop dan eens een normale discusie te kunnen hebben met voor en tegenstanders zonder ruzie.
cinny1 schreef:Fijn dat het zo goed gegaan is ptjor.
Ik wens je veel rijplzeier met lotte's nieuwe schoenen.
ellenlouise schreef:Tja, het enige waar ik aan moest denken was hoe vaak je dan wel niet rijdt met je 3-jarige die net onder het zadel is als de hoeven zo snel slijten......
gijsenkim schreef:Ik zou me vasthouden aan het advies van diegene die ervoor geleerd heeft een aantal jaren............
De hoefsmid
cinny1 schreef:Als ik 't me goed herinner werd een vorig onderwerp over NB hier op bokt op slot gezet omdat jij en je mede NB'ers je niet meer fatsoenlijk konden gedragen.
Saskia9 schreef:wat goed dat ze zo braaf was !!
ik mag hopen dat mijn paardje ook zo braaf is met de eerste keer ijzers !!
pjotr schreef:Saskia9 schreef:wat goed dat ze zo braaf was !!
ik mag hopen dat mijn paardje ook zo braaf is met de eerste keer ijzers !!
succes
en totaal niet denken dat het niet gaat, ik heb lotte eigenlijk gewoon genegeerd, ik stond op het moment te praten met een stalgenoot. dus heb niet zoveel aandacht aan haar besteeds, dus ze vond het doodnormaal.
Saskia9 schreef:
hoe liep ze de eerste keer ermee weg??
Ziolette schreef:@pjotr: Zitten die ijzers nog steeds onder Lotte? Haar ex-buurvrouw heeft het namelijk al voor elkaar om van haar eerste set ijzers er één binnen 6 dagen vakkundig onder uit te werken . Gelukkig is mijn smid er prettig in de omgang en komt ze hem maandagochtend al weer vast nagelen.