Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lilykashmir schreef:morgen avond
hoi666 schreef:......als t beesie 35 is is t zielig dat er een zadel op lig is toch nergens voor nodig een zadel arm beest elke keer weer aansingelen en zo.................maar we gaan er vanuit dat tie dat niet is 35....anders moet tie lekker in een weiland staan....... toch?:D
Stephany schreef:lilykashmir schreef:morgen avond
Ok, hoe laat ga je het zeggen!![]()
Vertel je er dan ook bij van welk ras de pony is....en wat achtergrond, vind ik wel leuk om te weten, want volgens mij is het al een "oudje"...
Ik zal er wel een verhaaltje bij zetten enzo
.lilykashmir schreef:
Ik zeg het pas vanavond rond 9 uurIk zal er wel een verhaaltje bij zetten enzo
.
. De informatie die ik heb, dat zal ik er vanavond wel alvast bijzetten
hoi666 schreef:als je er alleen maar op stapt heb je toch geen zadel nodig.........
. Het was een hele vrolijke pony. Je kon gewoon echt niet merken dat ze al .........................................................35 jaar is.............................Ze liep dan ongeveer 3 beginnerslessen per week. 
.
hoi666 schreef:35 jaar ahhh ik blijf bij mijn standpunt .....................ZIELIG!!!!!
heb er zelf ook 7 van boven de 30!!!

hoi666 schreef:mag hopen dat je niet van de hoge stee bent

Stephany schreef:Goh...35 jaar! had ik het toch goed geraden (in de 30)...lief paardje hoor, ben benieuwd naar de achtergrond!

dus ik vind t niet zielig hoor
hoi666 schreef:ehhh.......................JA!!
zit je er mee dan?