BlOnDeSiL schreef:
Ik weet niet waar je heen wilt maar ik heb niks met dat andere topic te maken. Maar dat duwen was gewoon een klein duwtje tegen de kont aan is dat zo verkeerd dan? Vind ik met een bezem toch wel wat erger
Ik zeg niet dat een duwtje erg is, helemaal niet zelfs... maar vind jij het verstandig om achter een bang paard te gaan staan? (trouwens, niet alleen bange paarden kunnen schoppen...
neem het voorbeeld laatst bij mij op stal, paardje staat te grazen, haalt uit vanuit het niets en eigenaresse staat er achter, gevolg 2 gebroken ribben
)Vond het gewoon niet zo slim....
en waar in mijn bericht heb ik het over een ander topic?

Ik heb met mijn paard het zelfde probleem. Ze is er een paar keer opgeslagen door haar vorige eigenaar ,naar een hengstenhouder gebracht voor een natuurlijke dekking.Dat hield in dit geval in de merrie wordt vast gebonden hengst er op losgelaten.Het paard is met een praam op haar neus vastgehouden.Toen ze terug kwam lag haar neus open(praam) haar rug (van de hengst).Dus toen hebben we haar gekocht.En nu ja logisch durft het paard de trailer niet op.Sterker ze durfde niet eens in de buurt te komen.
En ze vervoeren vanuit hongarije niet dieren per vliegtuig naar nederland. Dus wat ik nou denk dat ze waarschijnlijk paar paarden bij mekaar een vrachtwagen in hebben gejaagd en dat ze opgepropt bij mekaar hebben gestaan en dat ze dus een hele lang reis hebben gemaakt. Ik kan me dan wel voorstellen dat hij de trailer niet meer in durft en wil.