Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Olympia schreef:Voor geen miljoen zou ik mn paard verkopen..Al zou ik zelf droog brood moeten eten, maar mijn paard gaat absoluut niet weg...
) In principe is mijn paardje tot zijn dood bij ons of er zou zo'n achterlijk hoog bedrag voor m moeten worden geboden( een rijke amerikaan of zo
) dat ik er echt geen nee meer tegen kan zeggen. Maar daar ga ik niet van uit hoor dsu ik hoop dat hij net zoals onze vorige paarden leker lang bijons zal zijn parouscha schreef:Olympia schreef:Voor geen miljoen zou ik mn paard verkopen..Al zou ik zelf droog brood moeten eten, maar mijn paard gaat absoluut niet weg...
Voor een miljoen!
Joh dan deed ik er nog een strikje omheen ook
Saskia9 schreef:toen ik mijn shet had,zei ik ook,die gaat nooit meer weg,
tot ik een ander paard had en ze op verschillende oplaatsten stonden,
toen had ik er geen tijd meer voor..
Mijn huidige paard, die gaat hoop ik nooit meer weg !
hij is wat ik wil,
wij matchen samen,
ik kan niet in de toekomst kijken,
maar ik hoop dat hij bij mij heel oud mag worden !!!
) Olympia schreef:Voor geen miljoen zou ik mn paard verkopen..Al zou ik zelf droog brood moeten eten, maar mijn paard gaat absoluut niet weg...
sandr0 schreef:( een rijke amerikaan of zo)

) Lielle schreef:en ik ging hem persoonlijk brengen
Lielle schreef:en ik ging hem persoonlijk brengen
denk dat het toch een fijner gevoel geeft als je ziet waar ze terecht komen.
mocht er een gek zijn die veel bied zal ik er wel over nadenken. maar denk dat de kans groter is dat ik hem hou als dat ik hem verkoop (tenzij het een aso hoog bedrag is maar dan moet hij wel zeker weten een goed tehuis krijgen