stalling= 193 per maand musli en fruit= 20 per maand suplementen=15 per maand wormen kuur= 10 per maand hoefsmid= 22,50 per maand ( voor ijzers per 8 weken) TOTAAL=260.50
dat zijn mijn VASTE bedragen per maand daar buiten vallen nieuwe hoofdstellen , dekens , troepjes , extra lekkers, dekjes , (tentenkampen en andere aanbiedingen), dekjes enzovoorts.
Mijn stalling is 340 euro per maand,en dan nog alle kosten eromheen zoals hoefsmit enzo zeker op 450/500 euro per maand ik wil het niet weten eigenlijk
Stalling, weiland en bak kosten me niets. Hooi stro kost me 25 euro per maand. 1x in de 8 weken hoefsmid 25 euro (1 pony) 1x per jaar enten 35 euro (1 pony) 1x in de 8 weken ontwormen ongeveer 4 euro (2 pony's)
Daar komt nog bij: Hoefsmid om de 6 weken €40,- (bekappen + voor ijzers)
Lesgeld: €20,- per maand
Af en toe wormenkuur en enting, weet zo de prijzen niet.
En dan nog dingen als dekjes, dekens, zoutblok, mineraalblok, hebbedingetjes Gemiddeld €20,- per maand En het kan natuurlijk altijd zijn dat de DA moet komen of dat je zadel/hoofdstel aan vervanging toe is!
Ik ben 300 euro per maand kwijt aan mijn merrie, 205 aan stalling. Dan komt er nog bijvoer(muesli, appels en wortels), wormenkuren (gaan hier per 2), hoefsmid en heel soms de dierenarts. Er komt zo ook nog een verzekering op..... Voor de shetlanders ben ik 65 euro per maand kwijt schat ik, daar heb ik geen stallingskosten voor...
Stalling: 295 per maand Lessen: 17.50 per week Hoefsmid: Zon 80 per 7/8 weken Entingen: Ik geloof zon 80 per half jaar Spulletjes: Zon 100 per maand Tandarts: Zon 150 per jaar
Ik kom op ongeveer 500 per maand.. Als hij niet ziek word ofzo he
Mijn pony kost mij (incl stalling, voer, hooi, wei, hoefsmid en wormenkuren) ong. 200,- euro per maand. daarnaast komen voor mij nog kosten voor het starten van wedstrijden en ook nog de kosten van de v-arts.
yarrah