Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ChingYi schreef:wat heeft dat ermee te maken dat ik een eigen paard krijg
vivanes schreef:ChingYi schreef:wat heeft dat ermee te maken dat ik een eigen paard krijg
en weet je vader dat ook al![]()
aaaah
ChingYi schreef:En jah mun ouders iwsten het allang al vanaf dat ik aan het zoeken was naar een paard. (maarjah die hebbe er eiglik toch nix mee te maken want ik moet toch alles zelf regelen) En wilklen jullie A.U.B reageren op het topic en niet op een of ander paard dat ik wil of whatever, jah?? bedankt
????? ChingYi schreef:. En wie is GK![]()
![]()
![]()
![]()
?????
gijsenkim schreef:ChingYi schreef:. En wie is GK![]()
![]()
![]()
![]()
?????
Ik![]()
![]()
daar schiet ik dus niks mee op en dat vind ik dus rotzoi dus ehh doeidoei en trouwens hoe weet jij nou dat ik er niks mee doe?? wel alles zeggen maar niet eens weten of dat waar is nou das leuk zeg 

……maar wacht…
…t zijn zeker gevaarlijke, wilde paarden die anders de mensheid bedreigen, dus je moet ern wel op rijden om iedereen te beschermen?
door_ schreef:en rij je deze pony's ook met slof?
(uit betrouwbare bron vernomen dat dit de bijrijdpaardjes van TS zijn!)
Dat je uberhaupt het lef hebt om erop te rijden
……maar wacht…
…t zijn zeker gevaarlijke, wilde paarden die anders de mensheid bedreigen, dus je moet ern wel op rijden om iedereen te beschermen?
![]()
ChingYi schreef:door_ schreef:en rij je deze pony's ook met slof?
(uit betrouwbare bron vernomen dat dit de bijrijdpaardjes van TS zijn!)
Dat je uberhaupt het lef hebt om erop te rijden
……maar wacht…
![]()
Nee ze worden niet met slof bereden ze zijn niet gevaarlijk en al helemaal niet van TS of wie dan ook.