Primula schreef:Oh, daar mag ik nog niet aan denken hoor. Stel je voor: jij op de fiets, het paard naast je. Paard schrikt van iets en springt opzij, jij wordt van je fiets getrokken, paard schrikt nog meer en zet het op een lopen, en blijft misschien nog met het touw aan je fiets hangen. No way, vind ik veel te gevaarlijk. Te voet heb je tenminste nog controle; als je paard dan schrikt sta je tenminste met beide benen op de grond en kun je hem beter corrigeren.
Helemaal mee eens. En het verhaal wat je hierboven beschrijft heeft de buurvrouw van mijn paardje dus meegemaakt. Die pony hebben ze aan de andere kant van het dorp (en ze wonen daar al 1,5 km van af) gevangen met de fiets er nog achteraan. Gelukkig konden ze snel bellen en degene die ze gebeld hadden had al een trailer achter de auto, die hebben ze dwars op de weg gezet, de pony was al op weg naar een drukke provinciale weg.
. No way, vind ik veel te gevaarlijk. Te voet heb je tenminste nog controle; als je paard dan schrikt sta je tenminste met beide benen op de grond en kun je hem beter corrigeren.
en sommige toveren een glimlach op je gezicht omdat je je levendig kan voorstellen hoe het eruit gezien moet hebben... bijvoorbeeld het stuk van Francis...
ik zag het al helemaal voor me. Gelukkig is het goed afgelopen.
mijn warmboedig beest loopt prima naast mn fietsje.. ik fiets al 10 jaar met mn beesten.. Hardstikke leuk, alleen kijken de mensen in het dorp wat raar als je langskomt...