Kitty1 schreef:Moet ik nu een ankypad kopen of niet?
waarom koop je anders niet een 2ehands en kijk je of ie bevalt zoja koop je een nieuwe en bevalt ie niet ben je niet gelijk zoveel geld kwijt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kitty1 schreef:Moet ik nu een ankypad kopen of niet?
elmiran schreef:Quidou schreef:Voor mensen waarbij de Anky-pad verschuift lijkt mij dit de oplossing.. (ik heb hem zelf niet ofsow)
van Harry's Horse met lusjes...
Dik gevuld pad, vooral geschikt voor intensief gereden paarden. Met voorgevoormde rugnaad en handige lusjes om aan de ringetjes onder het zadelrokje te bevestigen. Buitenzijde van suèdine, onderzijde van 100% katoen met dikke polyfill vulling. Kleuren Seagrass, wit, zwart, navy en beige. 3200561 Maat veelzijdigheid (100 x 70 cm). 3200562 Maat dressuur (120 x 70 cm).
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar bij 2 vriendinnen van mij schuiven de Anky-pad's ook...
Echt een super pad, k heb um zelf. is ook niet zo duur als een ankypadalleen die dingetjes die je om je singelstoten kunt doen zijn te kort.....
Mexx2 schreef:deze doe je niet om je singelstoot,staat in de advertentie:deze moet om je D-ring onder je zadelrokje!!!
Hier meldt zich nog een liefhebber van de Anky pads! Ik heb 1 nieuw model (die ik fijner en mooier vind dan het oude model eigenlijk, al vond ik dat eerst niet) en 4 (eerst 5
) oude modellen
. smiley schreef:Op mijn Haflinger lag hij echt waardeloos. Ik vind ze mooi om te zien hoor, daar niet van maar hij bleef een plooi trekken achter het zadel. Dat was overigens het nieuwe model.
(zag het net ook in een topic met een fjord, donkerbruine pad)