Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gijsenkim schreef:Natasha heeft paarden in de lagere prijsklasse, dat betekend zoveel als papierloos, schoonheidsfoutjes en wellicht medische dingen waardoor een paard niet meer geschikt is voor de sport maar wel voor recreatie.
De klagers zijn in mijn ogen mensen die voor 1000 euro een KWPN Topper verwachten die helemaal nooit wat zal mankeren en altijd vrolijk is............
En ieder weldenkend mens weet dat dit niet kan. Iedereen weet dat een Tenson trui net even wat beter is dan een Zeeman trui......... de Tenson kost 250 euro en de Zeeman 25 euro......... maar beide kan je een gat in vallen!!!!
Natasha zit in de hoek waar de klappen vallen, Ze doet de moeilijke handel... de handel van mensen met een beperkter budget maar wel met grote portomonaie eisen(alhoewel ik herinner me nog een acafietje van een paard van AvG die door DvA voor een hele berg geld gekocht werd).......... En das lastig......... en das ook de reden waarom je wel eens iets negatiefs hoort. Gewoonweg omdat iemand een Tenson trui voor een Zeeman prijs wil......... en dan blijkt het een maandagmorgentensontrui te zijn..... gek He![]()
![]()
![]()
Ik ben van mening dat Natasha het goed doet, en ik zal altijd mensen doorsturen naar haar, voor verkoop of inkoop van paarden
Phynix schreef:Hoezo niet, het feit dat er meerdere verhalen de rondte gaan wil toch al zeggen dat er mensen ontevreden zijn geweest, dan mag dat heus wel gemeld worden, als er naar gevraagd wordt. Anders kan je net zo goed niet naar ervaringen vragen, want elke verkoop en paard is anders.
rossebol schreef:hoezo zou je geen sportpaard kunnen kopen bij bm? mijn paard was dan wel een fries maar pas 3,5 en zeer sierlijk gebouwd. Echt rijtype en iedereen verwachte dat ze het ver zou schoppen in de sport. Ik moest haar echt met spoed verkopen dat ze dus goedkoop weg ging. Mensen die haar gekocht hebben kunnen zo met haar de sport in. Je zal niet zo 123 een supersportpaard tegen komen maar het kan gebeuren dat mensen indezelfde situatie als mij komen.
Phynix schreef:Hoezo niet, het feit dat er meerdere verhalen de rondte gaan wil toch al zeggen dat er mensen ontevreden zijn geweest, dan mag dat heus wel gemeld worden, als er naar gevraagd wordt. Anders kan je net zo goed niet naar ervaringen vragen, want elke verkoop en paard is anders.
gijsenkim schreef:Natasha heeft paarden in de lagere prijsklasse, dat betekend zoveel als papierloos, schoonheidsfoutjes en wellicht medische dingen waardoor een paard niet meer geschikt is voor de sport maar wel voor recreatie.
De klagers zijn in mijn ogen mensen die voor 1000 euro een KWPN Topper verwachten die helemaal nooit wat zal mankeren en altijd vrolijk is............
En ieder weldenkend mens weet dat dit niet kan. Iedereen weet dat een Tenson trui net even wat beter is dan een Zeeman trui......... de Tenson kost 250 euro en de Zeeman 25 euro......... maar beide kan je een gat in vallen!!!!
Phynix schreef:Zoals ik al eerder melde, heeft hij zijn eerste paardje ingeruild en daarom dus een 2de van daar. Of die man hem heeft laten keuren weet ik niet. Maar dan nog vind ik dat ook een beginner, want dat is hij, gewoon een paard zou moeten kunnen kopen. Zou toch te gek voor woorden zijn dat beginners geen eigen paard zouden mogen hebben, omdat ze nog weinig kennis en verstand ervan hebben??
Phynix schreef:Nou, de sexe is gewoon nog steeds een man hoor. Maar jij wilt misschien een verhaal direct van een persoon horen, maar jij stelde de vraag ook niet. Dus wat maakt het dan uit als iemand een verhaal namens een andere man verteld?
En Germie, nee, die man is niet alleen geweest. Er zijn meerdere 'deskundige' meegeweest. Daarmee bedoel ik dan mensen op stal bij mij die zelf ook eigen paarden al jaren hebben en rijden.
Rowan, das idd wel balen. En denk idd dat je zoiets wel over een telefoon moet kunnen behandelen.
Phynix schreef:Nou, na een paar weken geklooi van die man op dat paard hebben ze de VA er maar bij gehaald en die vertelde effe de echte leeftijd. Iets wat dus een groot deel van het geklooi verklaarde. Als je als beginner op een 3-jarige stapt is het niet zo vreemd dat het beestje ervan door vliegt en steil op zijn achterbenen gaat staan.