Belli schreef:Ik weet gewoon dat ik respect krijg van mn dieren en ik geef hun dat respect ook terug. Hoe dat jij je uitleg gaf, leek het niet dat je hem is 1 keer om de 25 jaar een schop geeft, maar veel meer, dus was mijn reactie op dat vlak wel correct denk ik. Ik ben er persoonlijk gewoon erg tegen, want zou zelf ook niet graag een trap onder mn kont krijge (heel eerlijk dan he) maar ja, ieder zn mening he. En ik ben tege schoppe, het kan idd zijn dat meppen ook heel erg is, maar dat doe ik dan ook maar 1 keer in de 25 jaar
!
xxx
Mag ik vragen waar jij dat uit opgemaakt hebt? want ik heb naar mijn idee nooit nergens deze indruk gewekt omdat ik Juist niet zo ben!
Dat heb ik in eerder reacties binnen dit topic ook wel heel erg duidelijk aangegeven, dacht ik zo.
Ik krijg liever een schop tegen mn kont dan een klap in mn gezicht bij dat laatste voel ik me pas echt beledigd.
En een paard schopPEN is wat anders dan een paard heel zelden 1 schop te geven, vind ik dan he...
Als jij je paard eens in de 25 jr een mep geef en ik eens in de 25 jaar mijn paard een schop zijn we allbei net zo slecht volgens jou opvattingen en allebei net zo goed als mijn opvattingen
En dat Penny was als grapje bedoeld, maar je vatte hem helaas anders op, als ik voor penny uitgemaakt vind ik dat funny, maar dat komt misschien omdat ik al zo oud ben dat het ook echt alleen ls grapje bedoeld kan worden
) maar ja, ieder zn mening he. En ik ben tege schoppe, het kan idd zijn dat meppen ook heel erg is, maar dat doe ik dan ook maar 1 keer in de 25 jaar
! 
!