Waarom ANKY spullen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waarom ANKY spullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 18:53

Shasadee schreef:
Kleding van het Anky merk heb ik niet omdat ze bij Anky denk ik nog nooit gehoord hebben van lange mensen

Ik heb hetzelfde probleem. Ankyrijbroeken zitten me als gegoten, beter kan eigenlijk niet. Ik kom alleen aan de onderkant een veel te groot stuk tekort Boos!. Daarom koop ik ze ook niet. Zodra ze lengtematen op de markt gaan brengen, dan weet ik zeker dat het mijn nieuwe rijbroekenmerk wordt (moeten ze alleen niet de hele pasvorm veranderen Clown)

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 21:34

Ik heb een ANKY-rijbroek omdat ik destijds in een ruitersportzaak stage liep en ik korting kon krijgen. Hedendaags vind ik de rijbroeken te duur en bovendien zit de Eurostar Klara me als gegoten en die is minstens 100 euri goedkoper. Verder ben ik wel tevreden over de broek, hij blijf mooi.
Ik vind ook dat de rijdbroeken van ANKY aan de korte kant zijn. Net als de wedstrijdblouse die ik ervan heb. Man, wat een onding! Hij is gewoon veel te kort qua ruglengte. Elke keer gaat dat ding uit m'n broek. Daar betaal je nu 60 euro voor. Boos! Maar qua materiaal is het wel een goed ding. Daar had ik 'm ook voor gekocht, hij ademt wel goed maar daar vind ik ook alles mee gezegd.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 10:39

wendytjeG schreef:
cloris schreef:
haha leuk dat andere mensen zich bezig houden met wat een ander voor een merk koopt...
Ik heb heel lang gewacht met een Anky pad te kopen maar ik moet zeggen die bevalt me zo goed dat ik er toch echt wel snel weer een ga halen.

Als het jou niet interesseerde had je dit topic waarschijnlijk wel overgeslagen Haha!

Haha nee mijn oog "viel" erop aangezien er wel meer van dit soort topics staan hier ik vind het gewoon grappig dat mensen zich soort van "druk" maken over spullen/merken die andere mensen kopen en dragen Haha!
lijkt mij dat iedereen dat toch voor zichzelf moet weten? of sla ik de plank nou mis hier

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 10:43

cloris schreef:

Haha nee mijn oog "viel" erop aangezien er wel meer van dit soort topics staan hier ik vind het gewoon grappig dat mensen zich soort van "druk" maken over spullen/merken die andere mensen kopen en dragen Haha!
lijkt mij dat iedereen dat toch voor zichzelf moet weten? of sla ik de plank nou mis hier

Ik vraag me gewoon af wat er nu goed en slecht is aan een bepaald duur merk Haha!
Niet dat ik het me kan veroorloven ofzo...

Door je te verdiepen in de beweegredenen van anderen kun je soms nog op hele goede ideeen uit komen, vind ik dan Lachen

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 11:20

wendytjeG schreef:
Ik vraag me gewoon af wat er nu goed en slecht is aan een bepaald duur merk Haha!
Niet dat ik het me kan veroorloven ofzo...

Door je te verdiepen in de beweegredenen van anderen kun je soms nog op hele goede ideeen uit komen, vind ik dan Lachen

Ik ben niet echt een persoon wat veel van dure merken aanschaft, maar wat ik hierboven al schreef, die Anky pads liggen perfect onder mijn zadel op op de rug van mijn paard en ik vind ze ook nog eens mooi en dat is voor mij een reden.
Maar laat ik het zo zeggen, ik koop niets voor het merk of de naam alleen Knipoog

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:19

Buiten het feit dat ik het erg mooi vind, zijn ze kwalitatief ook erg goed...En dan heb ik het met name over de dekjes en dekens....
Ik heb een aantal van die dekjes, en ze blijven erg mooi, blijven lang schoon en ligt super onder het zadel. Mijn paard heeft geen last meer van drukkingen (kan ook mede komen door het schapenvachtje Clown )...

Tica's winterdeken is erg dik, en ze schuurt zich er niet aan kapot, wat ik overigens wel had bij mijn andere dekens.... Nee, ben er heel blij mee Knipoog

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 15:37

Bij mij op stal staat een vrouw , en die heeft echt BELACHELIJK veel Anky spullen ! Ze heeft een aparte kast voor haar 23 Anky Pads.(dubbel notanbene)(en er liggen natuurlijk dezelfde kleur bandages).Ze vertelde me laatst dat ze 6 jassen , 19 tshirts , 12 rijbroeken en 21 truien ervan heeft .... €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ !!

maar opzich wel grappig , want ze zit altijd ‘gematcht’ op haar paard , ook haar dekens kloppen!

zelf heb ik een witte pad , maar voor de rest niks!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 15:45

Soraya92 schreef:
Bij mij op stal staat een vrouw , en die heeft echt BELACHELIJK veel Anky spullen ! Ze heeft een aparte kast voor haar 23 Anky Pads.(dubbel notanbene)(en er liggen natuurlijk dezelfde kleur bandages).Ze vertelde me laatst dat ze 6 jassen , 19 tshirts , 12 rijbroeken en 21 truien ervan heeft .... €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ !!

maar opzich wel grappig , want ze zit altijd ‘gematcht’ op haar paard , ook haar dekens kloppen!

Ach als jouw stalgenoot daar nou gelukkig mee is Lachen
Moet ze helemaal zelf weten.

Shasadee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 15:48

Misschien heeft die vrouw wel aandelen in Anky kleding Nagelbijten / Gniffelen

justicehcb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 16:10

waarom anky pads nou omdat ze super blijven liggen mooie kleuren en ze worden zo weer droog ook worden ze niet zo snel vies scheelt weer werk Tong uitsteken

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 16:16

Soraya92 schreef:

zelf heb ik een witte pad , maar voor de rest niks!

Ik match ook altijd hoor! Vork (Zelfs mijn sokken)
Ik ga alleen niet mijn broeken enzo tellen, ik ben bang dat ik dan namelijk heel erg ga schrikken! Nagelbijten / Gniffelen

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 17:00

Lielle schreef:
patries_kjp schreef:
wij hebben niks van ANKY... ik vind de pads wel mooi en ze zijn idd van een goede kwaliteit... alleen jammer dat er zo groot ANKY op staat Haha!

dat kan eraf Ja

Ik heb veel anky spullen (pads en kleding), allemaal zonder logo (eraf gesloopt). Mooie kwaliteit, draagt fijn en prachtig ontwerp.

Haha dat is echt geweldig Haha! !
Het logo er af slopen..geniaal.. _/-o_

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 17:06

Lielle schreef:
dat kan eraf Ja

Ik heb veel anky spullen (pads en kleding), allemaal zonder logo (eraf gesloopt). Mooie kwaliteit, draagt fijn en prachtig ontwerp.

Haha dat is echt geweldig Haha! !
Het logo er af slopen..geniaal.. _/-o_

idd geniaal idee Haha!