Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LuvdaTossa schreef:En misschien kun je overwegen om helemaal te stoppen in de paardenwereld, ik zou snel naar een andere opleiding gaan en de paarden als hobby houden!
Want dit kom je veel tegen, heel veel.........
LuvdaTossa schreef:En misschien kun je overwegen om helemaal te stoppen in de paardenwereld, ik zou snel naar een andere opleiding gaan en de paarden als hobby houden!
Want dit kom je veel tegen, heel veel.........
lailapri schreef:Gesprek met school?oke uitslag gesprek:
het kwam er ongeveer op neer dat ik me aanstelde, en gewoon die 5 weken moet afmaken
lailapri schreef:oke uitslag gesprek:
het kwam er ongeveer op neer dat ik me aanstelde, en gewoon die 5 weken moet afmaken

lailapri schreef:nee die is wel aardig opzich en die luisterd tenminste, nee was meneer van zelm
) ik had heel graag me school willen afmaken en misschien nog wel doorleren.
)
Een ander gaat het niet voor je oplossen
(of ze komen met een of ander stageadres dat toevallig over is, moet je ook nog maar weer afwachten of het iets naar je zin is)
(anders kom ik je persoonlijk een schop onder je kont geven)
het adres was al bijna rond, moet alleen nog even bellen, via pm het meeste al besproken, ook gezegt tegen die man, maarik moest het maaremt mijn huidige adres doen, ik had er immers zelf voor gekozen...
)! Meteen regelen en maandag berginnen als het ook maar half lukt 
(ik kan wel wiskundebijles geven hoor
)
Heb me altijd afgevraagd wat die leerden op school 
)