Dressuur met een draver?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re: Dressuur met een draver?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 21:39

Grog? Die naam komt me bekend voor, volgens mij staat er vandaag in de Paard & Sport een stukje over hem! Pagina 17 bij 'Rondje Regio'. Lachen

Ik heb een halve draver (zijn vader is een Arabier). Recente foto's van hem vind je hier: viewtopic.php?f=10&t=378555

En 'sportfoto's' vind je hier:

* SGW Roden 2004(L-paarden)
* Eerste keer klasse 3 (82 km) in Holten 2004

Ik heb ook nog wel ergens dressuurfoto's, maar dan moet ik even mijn server ondersteboven keren.

Hij heeft iig geen 'draversgalopje': in dressuurproeven scoort hij er regelmatig zevens op, af en toe zelfs een acht. Heerlijk ook om lang achter elkaar te galopperen tijdens een endurancewedstrijd. Lachen

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 22:25

Dat ziei ik net ook al ja Knipoog ( waarschijnlijk heeft niemand mijn reactie gelezen Haha! )

Grappig dat ze erin staat!

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 22:27

Nou ik ben net wezen kijken bij de draver die ik eerder noemde en liet zien via een link in dit topic. Echt zo'n leuk paard!! Hij heeft nooit koersen gelopen en lijkt ook helemaal niet op een draver (niets mis met dravers die wel echt dravertypisch zijn verder hoor!!), hij is qua bouw volgens mij prima geschikt voor dressuur en hij heeft ook geen drafgalopje maar en gewone ruime galop. Ik ben verkocht Haha! en 'Touch' (=het paard) dus als het goed is daarmee ook..

myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 22:29

ik ken een Z dressuur fjord Haha! lijkt me ook niet gemakkelijk...en een draver ken ik ook die M2 dressuur loopt...maar dat is zeker niet makkelijk...maar het kan best

Bella_Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 22:33

Ja dat stukje in de P&S klopt ik was zo trots op ze dat ik naar de P&S gemailt heb...
Grog staat gewoon met 4 andere pony's in de wei bei ons en Suzanne rijd daar ook gewoon tussen. Op dit moment niet hoor!!! Mag ze bij de buuren trainen die hebben een handelstal.
Mn oma vind het helemaal geweldig het begon met een pony uit de loterij welshmerrie en toen een appaloosa ze wil altijd iets bijzonders en nu een russische draver tja dat is ook weer iets aparts gewoon op de gok gekocht...

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 22:36

Gefeliciteerd dan met je nieuwe paard! Ik ben benieuwd hoe ver je komt dus open af en toe even een topic ofzo. In ieder geval succes

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 22:36

Karin schreef:
Mariek87 schreef:
Of de mensen houden niet van dravers en willen niet met dravers omgaan Clown

Lichtpuntje op de andere kant van de zaak Vork

Zo heb ik niets met Tinkers, het is mijn type paard niet, ik kan er zelf weinig mee. Maar daarom hoef ik ze nog niet af te kraken. Waarom zou ik? Verward

Live and let live, gelukkig zijn er genoeg soorten en rassen om iedereen tevreden te stellen. Lachen

Vind ik ook, ik heb het ook niet op tinkers, maar als mensen gelukkig zijn met hun tinker, leuk toch? We hoeven niet allemaal van hetzelfde te houden..

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 22:39

Dit is Ofir:

Afbeelding

Nu 8 jaar, 4 jaar gekoerst een een record van 1.16,6 Cool

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 09:44

Ka; Retje blijft ontzettend op mijn Racer lijken, qua bouw en uitstraling zijn ze bijna hetzelfde Bloos! . Zal vast die Manza Buitenzorg wel zijn Schijnheilig .
Ik wil trouwens dit jaar ook gaan sgw'en met hem, kan jij mij (via pb?) daar even over inleiden? Haha!

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 11:26

Dressage19 schreef:
Nou ik ben net wezen kijken bij de draver die ik eerder noemde en liet zien via een link in dit topic. Echt zo'n leuk paard!! Hij heeft nooit koersen gelopen en lijkt ook helemaal niet op een draver (niets mis met dravers die wel echt dravertypisch zijn verder hoor!!), hij is qua bouw volgens mij prima geschikt voor dressuur en hij heeft ook geen drafgalopje maar en gewone ruime galop. Ik ben verkocht Haha! en 'Touch' (=het paard) dus als het goed is daarmee ook..

wat leuk Haha! dus..gekocht? Tong uitsteken

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 11:39

LaFunkyJazz schreef:

wat leuk Haha! dus..gekocht? Tong uitsteken

Jaa! De koop moet nog wel geregeld worden van de week maar als het goed is zijn we er uit en vind de eigenaresse mij ook wel een aardige nieuwe baas voor 'Touch' En ik laat hem ook tot na de zomer bij haar op stal staan (is toch bij mij in de buurt) dan hoeft hij niet meteen te wennen aan een nieuwe eigenaar EN een nieuwe stal, alleen aan een nieuw baasje dus. En de eigenaresse is een hardstikke lieve meid dus die gaat zich toch niet constant (zoals je wel eens leest hier op bokt over anderen) met 'ons' bemoeien. Kan ze hem tenminste nog zien en als ze wil nog eens rijden.

Ik ga vandaag foto's maken (hij is al veel veranderd met de vorige foto's die ik liet zien) dus die zal ik hier neerzetten!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 17:20

Ilse schreef:
Ka; Retje blijft ontzettend op mijn Racer lijken, qua bouw en uitstraling zijn ze bijna hetzelfde Bloos! . Zal vast die Manza Buitenzorg wel zijn Schijnheilig .
Ik wil trouwens dit jaar ook gaan sgw'en met hem, kan jij mij (via pb?) daar even over inleiden? Haha!

Ja apart is dat he? Als ik foto's van Racer zie, dan zie ik idd ook de gelijkenis met mijn Retje. Ja

PB me je vragen maar ff, en er is ook een SGW-topic in de HK! Lachen