Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mirenjo schreef:De vraag is dus hoe ik daarop moet reageren...
Mirenjo schreef:En waarom ik een slotje wil, tja, dat is gewoon logisch, ik reageer heel fel op mensen die me gaan vertellen wat ik MOET doen..
.
...
, en die castratie, zeker geen geschikte oplossing in de winter...

Mirenjo schreef:Nou ja niet echt om te lachen eigenlijk hij doet mega druk zodra hij uit zijn stal is, dan bedoel ik dus stijgeren, het liefst tegen me aan en zo hoog mogelijk en zo hard mogelijk gaan stappen/draven.
Mirenjo schreef:Dus als hij steigert moet ik ze ballen eraf halen..... en hem naar de opfok brengen, en 5 minuten later hem weer ophalen en dan weer kijken of hij steigert, doet hij het weer, dan moet ik hem weer naar de opfok brengen....
Ik vraag me trouwens heel erg af wat voor een rare reactie dat is "5 minuten in de opfok en dan verder kijken", bang dat hij zich bezeert ofzo?
allemaal van die meiden die proffesioneel over willen komen, nou ik ben lekker 19 en laat me lekker 19 wezen ookal mocht dat dan zo "kinderlijk" overkomen, ga niet over me leeftijd beginnen dat slaat echt nergens op!

Mirenjo schreef:ik was vergeten wat bokt was, maar ik ben er weer helemaal in
Jus_dOrange schreef:Mirenjo schreef:ik was vergeten wat bokt was, maar ik ben er weer helemaal in
Da's knap, je bent al 6 hele dagen op bokt, nou als bokt zo gemeen is, en als niemand op bokt goede adviesen kan geven, waarom zoek je dan geen forum waar wel normale mensen zitten?
Jus_dOrange schreef:Mirenjo schreef:ik was vergeten wat bokt was, maar ik ben er weer helemaal in
Da's knap, je bent al 6 hele dagen op bokt, nou als bokt zo gemeen is, en als niemand op bokt goede adviesen kan geven, waarom zoek je dan geen forum waar wel normale mensen zitten?

Mirenjo schreef:Of bijvoorbeeld te reageren op foto's dat de persoon in kwestie een verkeerde houding heeft![]()
. Pas op, je wordt nog een rasechte bokker
.karoliena schreef:Mijn beest heeft het ook gewoon afgeleerd zonder dat zn ballen eraf zijn gehaadl of zonder dat hij naar de opfok is gegaan. Dat zijn dus niet de enigste twee oplossingen.
karoliena schreef:Mijn beest heeft het ook gewoon afgeleerd zonder dat zn ballen eraf zijn gehaadl of zonder dat hij naar de opfok is gegaan. Dat zijn dus niet de enigste twee oplossingen.

soort zoekt soort
Mirenjo schreef:karoliena schreef:Mijn beest heeft het ook gewoon afgeleerd zonder dat zn ballen eraf zijn gehaadl of zonder dat hij naar de opfok is gegaan. Dat zijn dus niet de enigste twee oplossingen.
Ja tuurlijk kan je dat afleren!
Ik wilde gewoon de beste aanpak weten....
===
En Youngster, ben ik eigenwijs??
soort zoekt soort
![]()