en hij staat onder 2 dekens 1 150 gram en 1 300 gram.
hij krijgt het echt niet koud
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hm.. het zal wel meevallen, ze staat in een binnenstal en de deuren zijn toch dicht en ik denk niet dat het hier -15 wordt. Misschien -8 ofzo.
.
Waterkippie schreef:buddy is geschoren, staat in een buitenbox en heeft de bucas all in one (490 gr) en een rhino deken van 250 gr op.
Hij was net een beetje killig onder de deken dus toch die rhino er nog bij opgegooid

. Mamma heeft dus even een wollen deken gepakt (ik heb van die dekens van kringloop. Nu weeti k weer waarom ik die heb
) daar twee uitrijdekens overheen en dekensingel. Had ik nou toch maar die deken gekocht tijd terug. Maar ja, gedane zaken. Ze hebben een uitloopstal dus overbodig is het nu niet.
. stalleke schreef:Marrepar schreef:Mijne staat nu 's nachts onder 750 grams..
(Ze is wel geschoren)
Ik doe er morgen nog mooi een wollen deken onder,,
En dr halsstuk is ook wel een goed idee!
dachtr dat ik al veel had met 560 grams

.
Huisvrouw schreef:Mijn paard loopt al de hele winter zonder deken maar heeft 2 weken geleden de helft van haar vacht kwijtgeraakt omdat het toen 15 graden was opeens. Van de week heb ik, toen het -8 werd, maar een staldeken opgedaan van 150 gram. Ik denk dat ik deze gewoon op laat totdat het weer warmer wordt en er niet nog een extra deken opdoe bij -15. Ik doe alle luiken wel dicht, dat houdt de warmte ook binnen.