Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

tinaaz schreef:ik heb besloten wat ik ga doen.

holly schreef:Misschien kun je dan iemand anders eens laten bellen als geintereseerde, kijken wat deze als antwoord krijgt.
Misschien kun je eens via een ander e-mail adres haar mailen, als zijnde een geintereseerd iemand.
Mocht daar uit komen dat dit paard nog steeds te koop staat, of al verkocht is. Dan geef ik je gelijk en zou ik er ook wat aan doen.
Mocht eruit blijken dat dit paard uit de verkoop is terug getrokken, laat het er dan gewoon bij zitten en ga op zoek naar een ander paard. Paarden genoeg hoor.
arinda schreef:naja![]()
wat een gaar mens zeg
als je je paard verkoopt doe je dat toch met een reden en niet om het dan voortijdig weer trug te trekken
holly schreef:Aan de ene kant is het stom om zadels te kopen voor je iets echt gekocht hebt (met echt geld) maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je zegt, goh over morgen is het paard hier en wil ik graag meteen beginnen.
Over het gedoe om dit paard zou ik zeggen, baal er van en ga op zoek naar een ander paard.
Is dit paard voor jou zo ontzettend geweldig dat je daarvoor iemands leven op zijn kop moet zetten?
Is dit paard jou zoveel waard, dat als je straks hiermee wint, dat je dan het gezeik dat zij achteraf nog op je af zal vuren, er gratis bij wil nemen?
Stel je zelf eens voor dat jij jou fries te koop zet, maar ergens toch niet helemaal er mee kan leven dat hij straks ook echt op een ander adres staat en nooit meer een knuffel aan jou zal geven.
Jij besluit uiteindelijk toch te zeggen, ik kan het niet, ik wil het niet.
Zou jij dan blij zijn met iemand die dan alles in het werk stelt om toch jou paard alsnog van je weg te komen halen?
Het is idd niet leuk om dit mee te maken, maar ik vind het echt vreemd dat iemand een gedachten kan hebben, ik ga gewoon stappen ondernemen want ik ga jou paard toch kopen, of je dat nu wil of niet.
Dit meisje wil gewoon niet verkopen (misschien houd ze wel te veel van het dier), baal er van, vloek een paar keer en zoek gewoon verder zeg.
Wil je dit meisje dan toch perse een hak zetten, ga dan voor de schadevergoeding van de zadels.

holly schreef:Wil je dit meisje dan toch perse een hak zetten, ga dan voor de schadevergoeding van de zadels.
succes ermee
Stacey schreef:@Danielle_1: Het verhaal heeft nu een beetje een andere wending gekregen. Omdat nu het vermoeden bestaat dat zij het paard
misschien wel heeft verkocht vanwege een koper die meer heeft geboden.

Lijkt me dus de moeite waard om even wat onderzoek te doen. Heel veel succes ermee!!!