Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
monsera schreef:sjakie schreef:
nadeel
* er is 1 rotte appel
Onze rotte appel gaat weg per 1 maart ik ben de dagen al aan het aftellen.Vervelend is dat he.
gelukkig zien we haar weinig, alleen de troep die ze achterlaat herinnert ons aan haar
)

)
123 schreef:kheb even een schaduw account aangemaaktals je zo graag wilt weten wie ik ben mag je me altijd pben
voordelen:
2 grote binnenbakken
1 buitenbak waarin gereden kan worden
1 buitenbak om ze in los te laten
ik woon er nog geen kwartier vandaan
nadelen
1 (hele) kleine wei waar de helft van de tijd 2 paarden is staan zodat je bijna nooit de kans hebt om ze los te gooien (tenzij het slecht weer is dan halen ze die beesten meteen naar binnen
-slechte kleine boxen.. heel donker en die van mij staat helemaal apart dus heeft heel weinig contact met andere paarden
-word slecht uitgemest um...slecht voer
-2 instructrices die er rond lopen hebben een bloedhekel aan mij (nr. 1 omdat ik zeg dat haar paard niet goed loopt (ben dan ook niet de enige die dat zegt maar ze wil het gewoon niet zien) nr. 2 bij haar paard werd artrose geconstateerd.. mijn pony moest ook naar de kliniek omdat we dachten dat die ook wat had... niet dus...ik denk gewoon dat dat jaloesie is
-een manege baas die je altijd zit af te zeiken... (die van mij stond bijna op de grond had ik wat zaagsel bij in gedaan en kwam die vragen of ik oost indisch doof was(hoe behoud je je klanten
)
-slecht hooi..of heel droog of te nat (zodat het gaat verschimmelen)
-het is een manege dus je hebt eigenlijk nooit rust.. er zit altijd wel een kind aan je paard.. zodat tie nooit rust heeft
-manege gaat vroeg dicht…
wil graag weten wat jullie hiervan vinden

)
Ik heb immers geen last van andere mensen, dat is weer een voordeel!).