Een camera is te duur. Weghalen en ergens anders zetten wil je niet. 's Nachts de stal afsluiten vindt je ook niks. Ik zou er geen 2 seconden over hoeven nadenken als het om de gezondheid van mijn paarden ging. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Een camera is te duur. Weghalen en ergens anders zetten wil je niet. 's Nachts de stal afsluiten vindt je ook niks. Ik zou er geen 2 seconden over hoeven nadenken als het om de gezondheid van mijn paarden ging.
karoliena schreef:Waarom moet ik ze laten wennen aan in een stal staan?
Wat heeft dat met inrijden te maken.
karoliena schreef:Sorry hoor maar wat heeft een paard opvoeden met op stal staan te maken. Ik kan gewoon geen andere plek voor ze vinden. In ieder geval niet zodat ze een paardwaardig bestaan hebben.
karoliena schreef:Daar is toch niets belachelijks aan.
Moet ik ze dan in de achtertuin gaan zetten of zo.
Ik ben het alleen niet eens met weghalen of opsluiten in de stal.
Dus als ik tegen twee dingen ben dan neem ik gelijk niets aan? Dan wil ik dus zelf dat mijn pony's mishandeld worden? Wie is heir nou belachelijk bezig dan.
karoliena schreef:Wat ik helemaal belachelijk vind is dat jij nu gewoon vrolijk zegt dat ik express mijn paarden laat mishandelen. Nou sorry hoor een beetje belachelijk hoe je reageert of niet.
Beter dan waar ze nu staan.karoliena schreef:Dan heb je niet goed gelezen een aantal dingen die voorgesteld zijn heb ik ook gedaan maar ik zie niet in waarom het beter is om ze op stal te zetten, dat is juist gevaarlijker. Als er dan een idioot komt kunnen ze neit eens weg. Nou dan is buiten toch een stuk veiliger.
Rhissar waar wacht ik zo lang mee
cinny1 schreef:Vrolijk was 't in ieder geval niet bedoeld, want ik kan nu echt niets vrolijks aan mishandeling zien. En inderdaad zoals Rhissar zegt, zolang jij er niets aan doet ben je medeschuldig aan wat er met je paardjes gebeurt. Erg triest.
Ik denk dat als je er echt iets aan wilt doen er altijd een oplossing te vinden is, maar jij kraakt tot nut oe zo goed als alles af wat er voorgesteld wordt. Dan houdt het voor ons ook op.
karoliena schreef:Daar is toch niets belachelijks aan.
Moet ik ze dan in de achtertuin gaan zetten of zo.
Ik ben het alleen niet eens met weghalen of opsluiten in de stal.
Dus als ik tegen twee dingen ben dan neem ik gelijk niets aan? Dan wil ik dus zelf dat mijn pony's mishandeld worden? Wie is heir nou belachelijk bezig dan.