oude eigenaren komen steeds kijken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tommy10

Re: oude eigenaren komen steeds kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:56

ingvdh schreef:
Tommy10 schreef:
hmm,dat gaat een gezellig sfeertje worden op die stal daar Clown

Hamer

Nee,even voor de duidelijkheid; er is een super goede sfeer op stal hoor! Alles gaat er relaxed aan toe en er wordt goed op elkaars paarden gelet!En (bijna) iedereen staat voor elkaar klaar.
En de staleigenaar heeft goed in de gaten wie er op zijn erf loopt en wie er wel of niet hoort!
Maar zoals je misschien zelf ziet staan er tegenstrijdigheden in de berichten en dat is niet zo handig als alle stalgenoten ook bokt lezen
Lachen

Doeg

En waarom spreken jullie hier haar daar op aan dan, als de sfeer werkelijk zo goed is kan je haar het beste even persoonlijk vragen hoe de vork in de steel zit. Tenminste ik zou dat heel erg op prijs stellen als dit mij betrof.
[/quote]

Misschien omdat we haar bijna nooit zien op stal?
En misschien zijn er ook pb berichten gestuurd....!?
En wij horen de "problemen" ook alleen via bokt........
En.....ach laat ook maar!

rockey

Re: oude eigenaren komen steeds kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 10:24

ik snap wat je bedoeld, en volgens mij kun je het dan ook wel gewoon tegen die mensen zeggen, het is immers nu jouw pony Lachen

de vorige mede-eigenaar van mijn merrie zie ik nog heel vaak, gaat soms ook nog mee op wedstrijd, en komt vaak kijken, dit vind ik wel leuk, omdat hij zo de vooruit gang ziet