wanneer mag een jonge pony een hoofdstel in

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: wanneer mag een jonge pony een hoofdstel in

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 09:21

gijsenkim schreef:
Jus_dOrange schreef:
Shetlanders zijn wel heel sterk, als ze dat echt proberen sleuren ze je wel mee hoor...

Een shetlandveulen Haha! Haha! Haha! hahahaha als die het in zn hoofd haalt om naar tegen me te doen dan til ik m aan zn oren op en neem ik m onder mn arm mee Haha! Haha! Haha!

Zij had 't over Shetjes in het algemeen Clown .

En je mag een pony niet optillen aan z'n oren, dat is sielugh Clown .

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 09:31

Citaat:
Een shetlandveulen Haha! Haha! Haha! hahahaha als die het in zn hoofd haalt om naar tegen me te doen dan til ik m aan zn oren op en neem ik m onder mn arm mee Haha! Haha! Haha!

Zij had 't over Shetjes in het algemeen Clown .

En je mag een pony niet optillen aan z'n oren, dat is sielugh Clown .
[/quote]
oh is dat zo? oeps Bloos Tong uitsteken
Ik til Goliath bij voorkeur aan z'n staart op. Maar als ie trapt toch liever aan z'n oren }>
[/quote]

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 09:32

nou ja mijn bericht is een zootje geworden! En tegenwoordig kun je hem niet emer fixen, dus excuses daarvoor Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 11:35

nikietjuhh schreef:

dan geloof je het niet maar wat doet het er toe van wie die is en met dat grote bedoel ik niet een ouwe shetlander maar een grotere soort shetlander

dan nog een shetlander blijft een shetlander groter als 1 meter 10 zal ie niet worden.. en als je die niet eens in bedwang kan houden aan een halstertje kun je er beter vanaf blijven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 11:38

stef schreef:
Buiten het wel of niet een bit in, zijn er hier een aantal mensen die zich behoorlijk vergissen in de wil en kracht van een shet....

Owh.. een shet is klein, die hou je wel... jaja...

Nou stef dan is er toch echt wat mis met je armspiertjes want een shetlander kan mischien sterk zijn maar er is bij mij nog nooit een shetlander hoe wild ook los gebroken.. beetje "vent' moet je wel zijn hoor als je met paarden om gaat.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 14:37

Nou debo, ik moet zeggen dat ik me nog heeeeeel goed kan herinneren dat ik op 19 jarige leeftijd door een grotere maat shet toch een dikke honderd meter meegesleurd ben Haha! Haha! Haha! Ik werkte toen al met grote stoere hengsten en die had ik allemaal keurig onder appel, maar dat shetje, die piepte er ineens tussen uit....... geen houwen meer an Haha! Haha! Haha!

Sinsdien ga ik met shetjes om alsof het 2 meter hengsten van 8 jaar oud zijn Haha! Haha! Haha! En dat helpt Haha!

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 16:34

Nou,
ik had dus ook een shet van ong. 1.10 m en hij was HEEL sterk.
En volwassen man in kerngezonde staat, kon hem nog niet eens fatsoenlijk houden. Dan was dit ook wel een hengst, maar toch, ze kunne ZEER sterk zijn hoor, dus let op wat je zegt over shetten.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 18:32

gijsenkim schreef:
Sinsdien ga ik met shetjes om alsof het 2 meter hengsten van 8 jaar oud zijn Haha! Haha! Haha! En dat helpt Haha!

Afbeelding

*Ziet een Shet van 2 meter voor zich*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 18:33

Degene die Harry in het weekend doet die moet alles met nog 2 andere mensen doen, die kan echt niet gewoon met hem lopen (en ik vind dat natuurlijk zwaar grappig Clown ), ze heeft een keertje met hem op een drukke rotonde gestaan, de plantjes zagen er zo lekker uit, het is dat 't een hele drukke weg is anders was 't grappig Vork .