Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

amondi schreef:
misschien kwam het ook wel door dat op onze jassen Menteam Nectar stond geborduurd want dat schijnt dus niet thuis te horen op een dressuur wedstrijd.
Hoe verzin je zoiets??????
Je hebt een grote fantasie
toch geen mennen..... maar hoe meer IJsbrand vertelde hoe intressanters ze het gingen vinden en zowel Piet als Arjan kwamen terug op de theorie van IJsbrand. 
mriekie schreef:misschien een beetje offtopic: maar ik ben een keer bij een clinic van PAVO geweest. Daar was toen IJsbrand Chardon, Piet Raijmakers en Arjan Teeuwissen. dus mennen, springen en dressuur. IJsbrand begon de avond met een stuk over het mennen. Je zag alle aanwezige ruiters reageren met: zuchttoch geen mennen..... maar hoe meer IJsbrand vertelde hoe intressanters ze het gingen vinden en zowel Piet als Arjan kwamen terug op de theorie van IJsbrand.

en ik vind het heel afhankelijk van de soort wedstrijd waar je aan mee doet.
En tijdens te stops werd er alleen maar gemopperd dat alles niet deugde, het eten was niet lekker, de koffie was koud...noem maar op. Nou ja, als je dat leuk vinden is het menwereldje iid leuker. Maar ik vind er niks aan.
nickyu schreef:helaas is de mensport niet veel beter hoor
niet rijk kom je der zoiezoal niet tussen
tenminste dat is mijn ervaring en daarom nog nooit wedstrijdje gedaan

maar t springen is ook altijd gezellig, wel meer gezuip
). Heb nooit echte problemen gezien in de dressuurwereld,met mensen die elkaar niet moeten.