Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dimpie schreef:Ik ben ook gebeld door de hoefslag voor een abonnement! Ze vroegen: 'Ik zoek de paardenliefhebber van dit huis'
Citaat:Zou u mij naar aanleiding van uw bericht ook kunnen aangegeven of de medewerker het call-center ingehuurd door BCM (uitgever van "De Hoefslag") ook heeft aangegeven dat zij uw adresgegevens daadwerkelijk van de KNHS heeft ontvangen?
In het kader van de privacywetgeving worden deze gegevens nl. niet door ons verstrekt.
Vorig jaar hebben wij een soortgelijke melding gehad. BCM heeft destijds aangegeven dat bezoekers van de stand op Indoor Brabant daar zelf hun adresgegevens hadden achtergelaten.
Om e.e.a. te verder te kunnen uitzoeken zou ik graag de gevraagde informatie van u ontvangen.Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking en ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,

Fitzroy schreef:Maar klinkt het niet logisch dat ze gewoon de verzendlijst van de P&S nemen?
Dan geeft de KNHS niets door en maakt BCM daar oneigenlijk gebruik van.
Dus de eerste die nu gebeld wordt moet vragen hoe ze aan het telefoonnr komen?
. Maar dat heb ik niet gezegd.
de hoefslag zou i niet vervelend vinden en hoe ze aan mijn nr komen kan me weinig boeien.
en uiteindelijk zeg.. nee, sorry, toch maar niet. 
ze blijven dan hopen op die bonus