Piaffe Ruitersport

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Auky

Re: Piaffe Ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 12:55

Hmm ik houd het wel bij Agradi, ook lage kosten en bovendien vanaf 50 euro vrachtvrij Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 12:58

Er is nu wel wat misgegaan bij mij, we hebben het verkeerde kleur halster binnen gekregen (maar die hou ik maar gewoon, het was voor het praktische niet voor het mooie) en ik heb mijn regendeken niet ontvangen!

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 13:42

mmouse schreef:
Ik heb van de week voor het eerst bij Piaff een zweetdeken besteld, ben benieuwd wanneer deze geleverd wordt.

Heb net op jouw site gekeken figora, had ik dat gedaan voordat ik bij piaff de bestelling gedaan had, had ik bij jou zeker de maple red zweetdeken gekocht... (die zocht ik nl maar kon m nergens meer vinden), ben nu aan t twijfelen hem ook te bestellen... grrrr heeft iemand hier iets tegen deze paardenhebbedingetjeskoopziekte Cool

Hihi, het enige wat ik je kan vertellen dat de maple red deken echt heel mooi is. Zoiezo heel de maple red lijn!

montananicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 16:19

het zijn wel aardige mensen daar vind ik ook al heb ik niet zo'n goede ervaring met een deken bestellen.

ik had hem begin oktober besteld en twee weken terug binnen gekregen. ik vond 4,5 maanden wachten op een winterdeken toch vrijlang want de winter is alang begonnen.

maarja kan gebeuren he...

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 17:13

Ook mijn 2de bestelling bij Piaffe heb ik keurig binnen gekregen! Ook lekker snel!

Cacharel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 18:43

Heb er ook een keer een grote bestelling gedaan, doordat ze telkens de verkeerde maat stuurde hebben we iets van 4 x alles heen en weer moeten sturen, opzich niet zown probleem, maar het kost wel elke keer 5,50!!! dan kan ik het net zogoed in de winkel halen...

mmouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 22:53

figora schreef:
mmouse schreef:
Ik heb van de week voor het eerst bij Piaff een zweetdeken besteld, ben benieuwd wanneer deze geleverd wordt.

Heb net op jouw site gekeken figora, had ik dat gedaan voordat ik bij piaff de bestelling gedaan had, had ik bij jou zeker de maple red zweetdeken gekocht... (die zocht ik nl maar kon m nergens meer vinden), ben nu aan t twijfelen hem ook te bestellen... grrrr heeft iemand hier iets tegen deze paardenhebbedingetjeskoopziekte Cool

Hihi, het enige wat ik je kan vertellen dat de maple red deken echt heel mooi is. Zoiezo heel de maple red lijn!

Hij is inderdaad errug mooi!

On topic: inmiddels heb ik met zowel Pourcheval als Piaffe erg positieve ervaringen. Goede service, snelle levering, aantrekkelijke prijzen en mooie spullen. Me happy!!!! Cool