Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mmouse schreef:Ik heb van de week voor het eerst bij Piaff een zweetdeken besteld, ben benieuwd wanneer deze geleverd wordt.
Heb net op jouw site gekeken figora, had ik dat gedaan voordat ik bij piaff de bestelling gedaan had, had ik bij jou zeker de maple red zweetdeken gekocht... (die zocht ik nl maar kon m nergens meer vinden), ben nu aan t twijfelen hem ook te bestellen... grrrr heeft iemand hier iets tegen deze paardenhebbedingetjeskoopziekte
figora schreef:mmouse schreef:Ik heb van de week voor het eerst bij Piaff een zweetdeken besteld, ben benieuwd wanneer deze geleverd wordt.
Heb net op jouw site gekeken figora, had ik dat gedaan voordat ik bij piaff de bestelling gedaan had, had ik bij jou zeker de maple red zweetdeken gekocht... (die zocht ik nl maar kon m nergens meer vinden), ben nu aan t twijfelen hem ook te bestellen... grrrr heeft iemand hier iets tegen deze paardenhebbedingetjeskoopziekte
Hihi, het enige wat ik je kan vertellen dat de maple red deken echt heel mooi is. Zoiezo heel de maple red lijn!