Tartuffo schreef:Goh wat een reacties... en idd je ego en zelfvertrouwen is dus gedeukt.... en dat is zo vervelend.
Maar zo te lezen ben ik niet de enige die last heeft door een val van zijn ruggetje.... en dan al die andere blessures pffff dan stap je toch niet meer op....
Gelukkig vandaag heerlijk gesprongen maar je wilt niet weten hoe mijn rug nu voelt.
Tja, we worden oud hahahahaha.
Weet je wat me altijd opvalt. Als je al die jonge dingen zie rijden die durven alles en doen alles en voelen geen angst maar hoe ouder je wordt hoe voorzichtiger je wordt want tja alles is niet meer zo soepel dan toen je 20 jaar jonger was.
Hoe oud ben je dan eigenlijk??? Maakt me nieuwschierig. Maar het klopt wel wat je zegt de meeste mensen om me heen die ouder zijn zijn voorzichtiger. Jonge meisjes durven vaker wat meer. Maar bij mij gaat dat niet op. Ik ben 21 en stap tot nu toe nog op elk paard erop. Heb ook nog geen echte onhandelbare paarden gehad. En na het vallen stap ik gewoon weer gelijk erop. Ik ben niet zo bang aangelegd, en heb ook een behoorlijke hoge pijngrens

er heeft een keer een paard over mijn hand gelopen, teugel zat door zijn been en mijn hand bleef hangen waardoor ik viel en mijn hand op de grond zette, paard liep door over mijn hand heen en er zat nog iemand op ook, een week met een blauwe hand gelopen maar dat is alles..
ik ben zelf niet bang aangelegd ik heb NOG nergens last van dit jaar niet zo vaak gevallen en helemaal niks gebroken of gekneusd en andere jaren ook niet. maar ik denk dat, dat ook nog wel gaat komen jammer genoeg maar je houdt het toch niet tegen als je gek bent van paarden

) springt altijd de plassen