miriamrocky schreef:nickyu schreef:beestje is nu nog jong , heeft waarschijnlijk dus ook nog niet echt door DAT hij hengst is ,.. als je m nu laat helpen blijft dit karacter
wacht je tot dat hij er achter is hoe het werkt kan het zijn
dat hij dat NOOIT meer kwijt raakt en ook als ruin
niet in het koppel kan , daarbij kun je zoiezo dan rekenen op een
paar jaar voordat hij doorheeft dat hij geruind is ,..
nogmaals zeker met jouw beredenering zou ik m laten helpen
wel zou ik persoonlijk kiezen voor een casterateur met lokale verdoving ipv kliniek onder narcose , daar heb ik ook slechte ervaringen mee
en wat is er mis me tmij beredenering
jullie weten niet iik met hem om ga en kraken dat laeen maar af dus komt er op neer dat ik hem laat lijden kom kijkken en aanzie he met eigen oogen
HIJ Staat met 4 merries en 2 ruinen daar nou als die echt hengst was dan had er wel op geregeerd toch
en ja hij is jong
dus hup hij is jong balle er af vindt dit echt op zo standaard verhaaltje lijken
oeps merrie gedekt door ander ras oeps kan er geen papier bij komt hengst uit hup ruine die zooi
ten eerste wil ik eerst nog een veulen van hem dus als die ruin word moet ie eerst een veulen van hem op de wereld lopen
( hij heeft er al 1 maar die is niet van mij en wil die niet verkopen )
En dan, wat ga je met dat veulen doen??? Ponies zijn onverkoopbaar zonder papieren......... kijk eens naar het enorme overschot aan papierloze ponies... ook al zo een goed doordachte zet!

.