2 shetlanders GEVONDEN op 12/02/05 !!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hester

Re: 2 shetlanders GEVONDEN op 12/02/05 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 16:52

Hmmz...

Wat nou als die beestjes af en toe gewoon op jou land gezet worden? Zo van "bij ons is het gras op, we laten ze wel 'ontsnappen', daar wordt er toch wel goed voor ze gezorgd, we halen ze overmorgen wel weer op"... Of, in dit geval: "he getver wat 'n weer, maar wij hebben geen stallen... Wacht, zij wel... We zetten ze gewoon bij haar neer, kunnen ze even opdrogen en opwarmen" ...

Misschien een volgende keer maar afwachten wat er gebeurd als je niet de dierenbescherming/politie belt? Of ze die beestjes dan zelf weten terug te vinden? Als ze ze er zelf neerzetten, zal dat wel goedkomen, toch?
Natuurlijk alleen wachten met bellen als je zeker weet dat ze daarvandaan komen Koe

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 17:01

Nee hoor, ik geloof niet dat ze ze zelf daar neergezet hebben. Is ook net iets te ver en ze moeten dan eerst langs een heleboel huizen. Zou dus wel opvallen. Ze hebben daar ook nog eens meer dan genoeg gras, dus dat lijkt me voor 2 jonge shetten ook niet echt een rede.

Ze hebben overigens zelf volgens mij wel wat stalletjes, ik zie ze nu ook nergens buiten staan.

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:03

Haha, wat een verhaal!!
Vroeguh...in mijn pennymeisjes tijd, droomde ik regelmatig letterlijk dat ik een pony vond...en dat ik die dan mocht houden!!! Haha!
Altijd verdrietig als ik wakker werd en het bleek maar een droom....!