Devlin staat in Schalkwijk, is iets van 7 of 8 km van Houten. Kfiets elke keer 25 min heen en 25 min terug t went vanzelf en zo krijg k ook nog n beetje beweging
Mijn eigen paardje staat op 1 km van huis. De paarden die ik rijd staan op 15 km van bij mij thuis, uitgezonderd Margriet en Tarzan, da's zo'n 22 km rijden.
Mijn ex-bijrijdpaard stond op 15 minuutjes fietsen of 5 minuutjes met de auto. Nu ik mjn eigen paard heb staat die even ver, aangezien ik hem heb neergezet bij de buren van mijn ex-bijrijdpaard Ik vind ditzelf wel een mooie afstand
Lauranne
Geplaatst: 25-12-10 17:28
een straat ver :p minuutje fietsen of 5 minuutjes wandelen kan hem soms zien vanuit mijn raam
96Laura
Geplaatst: 26-12-10 14:40
Naar mijn verzorgpaard (mag als eigen paard beschouwen) fiets ik denk ik ongeveer 20 minuutjes? met de auto denk ik 10 minuutjes ofzo
kwartier met de auto, maar vind het eigenlijk net te ver, omdat ik hem het liefste elke dag de hele dag zie. Heb een eigen paardje gehad en vond het toen ook te ver.
ik mag een verzorg paard van iemand, maar die staat in schalkwijk, ik zit op de middelbare school en ik weet niet of dit wel kan, met huiswerk enzoo. ik wil al iets van 5 jaar een verzorgpaard. en dit is mijn kans, maar ik doe het samen met een vriendin die daar wel tijd voor heeft