femskie schreef:# Terror
# T'rism (het is ook wat als je je paard terrorisme gaat noemen...dus dan maar zo!!:)
Euhh moet dat dan een afgeleide zijn van terrorism?? Waarom zou je je paard in vredesnaam 1 van die 2 namen geven :S
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
femskie schreef:# Terror
# T'rism (het is ook wat als je je paard terrorisme gaat noemen...dus dan maar zo!!:)

)jessje schreef:The One and Only
uit nieuwschierigheid, hoe heet je merrie echt?
de mijne heeft ook een sportnaam gekregen (devil's own, niet door mij gekozen)
haar echte naam is Gonnie (ik zie wel in waarom ze d'r een andere naam gegeven hebben)
laat je weten wat het wordt?
(als je nou een echte hardcore fan bent dan is het natuurlijk wel een aparte naam die vooral ook bij jezelf past..)
Enne... ik verzin ook maar wat net als de anderen. De namen die ik genoemd heb kwamen als eerste in me op. NFkim schreef:Top-gun ?
Dressage19 schreef:Ik vind bovenstaande Treasure wel een hele mooie!

Schatjes schreef:Tibor
Tieske
Haha tieske is wel grappig

marije1987 schreef:Wat dachten jullie van Tostini, To be continued, Talented Mrs Ripley?
waarom zijn eigenlijk de meeste paardennamen in het engels, als je gewoon een nederlands woord doet vind ik persoonlijk dat wel grappig. (zo was de eerste die me op viel op paardennamen.nl 'T hoogst'
dat vind ik echt zo'n naam waarbij je direct om zou kijken op een wedstrijd, bij engelse heb ik zoiets van 'het zal wel' boeflover schreef:marije1987 schreef:Wat dachten jullie van Tostini, To be continued, Talented Mrs Ripley?
doe gewoon Tostiwaarom zijn eigenlijk de meeste paardennamen in het engels, als je gewoon een nederlands woord doet vind ik persoonlijk dat wel grappig. (zo was de eerste die me op viel op paardennamen.nl 'T hoogst'
dat vind ik echt zo'n naam waarbij je direct om zou kijken op een wedstrijd, bij engelse heb ik zoiets van 'het zal wel'