Lot schreef:judithh schreef:een stapmolen is voor luie mensen...![]()
ook zie ik vaak om me heen dat als er op een stal zo'n onding staat beetje bij beetje de paarden er steeds vaker in staan en de eigenaar er lekker bij gaat zitten.
Moet je toch eens bij ons komen kijken: daar staan de paarden in de molen van juist héél actieve mensen!! Juist van níét luie mensen die graag extra lopen om elkaars paard nog lekker een uurtje te laten stappen.
En waarom doet iedereen zo agressief als je je paard niet onder het zadel uitstapt..als of je daar aan af kan meten of iemand goed is voor zijn paard..Nogmaals, wat een vooroordelen zeg.
En als mijn paard dat half uur in of uitstapt sjouw ik dus met andersmans paarden, ruim mijn spullen op, maar slobber, fatsoeneer de stal, etc. etc. Als hij dan uit de molen komt heb ik tijd om andere dingen met hem te doen!!
ten eerste moet je eens goed lezen, ik zeg duidelijk wat "mijn"ervaring" is met mensen en stapmolens, hoe het er bij jullie aan toe gaat weet ik dus niet.
en agressief reageren???...quote mij eens waar ik agressief reageer dan??
en ik zie nergens dat ik maar uit één van mijn woorden dat ik suggereer dat jij of iemand anders niet goed voor zijn paard is!...dus vooroordelen?? waar dan...?
Moet je toch eens bij ons komen kijken: daar staan de paarden in de molen van juist héél actieve mensen!! Juist van níét luie mensen die graag extra lopen om elkaars paard nog lekker een uurtje te laten stappen.
. Daarom komt hij ook nog dagelijks in de molen.