sammetje schreef:Aha nu weet ik het weer! Ik las een stukje terug dat je Droste verzorgd had en toen dacht ik al wel aan jou idd maar was je naam vergeten! Hebben we ook op de middag bij elkaar in de les gereden dan? De ochtend weet ik nog wel. Ik reed toen met maaike, marloes, saoudi (ofzo) simone tamara enzo en die gingen toen allemaal bij de paarden en toen kwam Marielle en jij dan enzo in de les toch? Misschien dat ik er helemaal naast zit hoor. Wel leuk dat je elkaar zo op bokt weer tegenkomt!
Jij hebt ook niet zo lang bij de paarden gereden? Ik vond het toen bij de pony's altijd heel gezellig maar bij de paarden was de lol er snel af. Ik kreeg toen een bijrijdpaardje waar ik lekker mee verder ben gegaan. Wat ben jij gaan doen? Rijd je nog steeds?
Volgens mij is het idd. zo gegaan, ofzo. Ik weet niet meer zo goed of we 's middags ook nog even bij elkaar in de les hadden gereden. Kan me vaag herinneren van wel, maar het zou ook best kunnen zijn van niet.
Jij en Mariëlle zijn toen eerder naar de paarden gegaan als ik het me goed kan herinneren.
Ik weet niet zo goed wat het was waardoor ik het bij de paarden niet meer zo leuk vond. Het was minder gezellig, de druk op hoe je moest rijden (afgunst) was veel groter en dat het 's avonds was kwam me ook niet zo goed uit.
Ik heb toen een jaartje niet gereden, toen her en der wat paarden gedaan en nu heb ik weer helemaal een maatje gevonden in de pony die ik nu doe.
.
Dat was het Indische type, die lachebek. Zo aanstotelijk lachje. Sanne jij weet nu toch ook wel wie het is? Chganti had een PB gestuurd met een foto van heden, had ik het toch goed.
Nancy, jou ken ik ook weer.