Mijn kennis (Bernard) woont net onder bretagne, dus in pays de la loire. Provincie 44 Loire atlantic. Toeristisch is het daar helemaaaal niet haha, daarom komen wij daar zo graag. Het gebied is fantastisch, de mensen al helemaal en je komt bijna alleen maar plaatselijke mensen tegen. Verder zit je toch wel dicht bij de kust, maar zelfs in hoog zomer zijn de stranden vaak verlaten, dus je kan daar heeerlijk rijden

Maar bernard zelf woont midden in het platte land, echt in the middle of nowhere, maar dat is juist wat mij er zo van aanspreekt
Maar hij is handelaar en vandaar dat hij dus caravans heeft en daar logeren wij altijd in. T zijn wel typisch franse caravans haha, maar wel erg gezellig. En een rust dat je heb savonds, wow echt anders dan in Almere waar je constant lichten ( van de kassen) ziet, brommers/autos hoort... snachts hoor je daar helemaaaal niets alleen soms krekels, en je ziet ook niets haha (dorp heeft maar 1 lantaarn paal). Maar ja als jullie echt een half jaar weggaan, dan kan ik niet mee helaas, ik zie het meer als een vakantie, dus iets van 8 weken.... Het is naar guerande ong 900 km, dus ik zou dan gemiddeld 15 km per dag af moeten leggen om het in 8 weken te redden. Volgens mij is dat goed te doen. Ik weet alleen helemaal niet hoe het zit met vrij kamperen, dat moet ik nog uitzoeken.
, ook namens Navaja
.
). Daar zijn ze volgens mij ook aktief op het gebied van trektochten e.d.
. Maar dat zien we dan wel!
Dus ook nu Fenna 5 is blijf ik supertrots!!!!!