Eric Laarakker, Steffi v.d. Laarse,Rodinde ect

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

droebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 13:09

Gamier schreef:
Als ik het zo hoor is het bij Eric erg druk..... Gamier is een echte stresskip en zal volledig uit zijn koker gaan met al die paarden om hem heen..... Dat wil ik hem niet echt aandoen.en tja Steffie komt natuurlijk op locatie wel zo rustig voor Gamier.....
Haha!

Het is niet echt super druk of zo. Er staan ong. 3-4 behandelruimtes naast elkaar. dus hoogstends 4 paarden. Keuze tussen Eric of Steffi zou ik verder niet moeilijk over doen. ze zijn allebei even goed, alleen Steffi komt op lokatie, neemt er meer de tijd voor en zal misschien ietsje goedkoper zijn.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 15:58

... het is juist altijd erg rustig bij Laarakker ... Paarden staan gewoon wat te soezen in hun behandelbox ...

Darn, hebben we het weer moeilijker gemaakt Knipoog

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 16:15

ik heb steffi hier een keer aan het werk gezien,ik weet 1 ding,ze zal nooit met 1 vinger aan mijn paarden komen,wat een kul allemaal....

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 16:51

Nou Kimmie, jou post komt nu ook als kul over.
Leg dan op zijn minst uit waarom je er zo over denkt, dan heeft de topicstartster er tenminste nog wat aan. Is het paard er niet van opgeknapt? Of is het paard er wel beter van geworden maar is het iets wat jij niet kan bevatten en daarom kul?
Verklaar je nader ajb.

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-05 17:06

Sjuimpje schreef:
Nou Kimmie, jou post komt nu ook als kul over.
Leg dan op zijn minst uit waarom je er zo over denkt, dan heeft de topicstartster er tenminste nog wat aan. Is het paard er niet van opgeknapt? Of is het paard er wel beter van geworden maar is het iets wat jij niet kan bevatten en daarom kul?
Verklaar je nader ajb.

Dank je Sjuimpje.... Ik neem ook geen genoegen met alleen "kul" dus als het nadere uitgelegt kan worden graag.....

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 17:37

kimmie261 schreef:
ik heb steffi hier een keer aan het werk gezien,ik weet 1 ding,ze zal nooit met 1 vinger aan mijn paarden komen,wat een kul allemaal....

kom maar eens bij Quentin kijken dan, heb nog wel een filmpje van hoe hij voor de 1e behandeling liep(dat was om te huilen!!) en hoe hij na de 1e en na de 2e behandeling loopt, zelfs mn eigen DA is verbaasd Haha!

je mag gerust je eigen mening hebben, maar onderbouw hem dan even. wat heb je gezien, en wat staat je zo tegen?

labe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 17:39

Ik heb de naam van Steffi en Eric L. wel eens laten vallen bij "gewone" dierenartsen en stuk voor stuk vertelden ze dat beiden hele goede dierenartsen zijn.
Maar als je perse een minpuntje wilt hebben, dan heb ik er wel 1: ze hebben het zo druk en soms moet je een paar weken geduld hebben voor dat ze bij je langs komen.
Jammer trouwens dat je dit niet eerder melde, vorige week is Steffi bij mijn paard geweest en ik woon zo'n beetje bij je om de hoek, wie weet had ze dit gelijk kunnen combineren.

lenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 17:50

Afgelopen donderdag is Steffi bij mij langs geweest,voor mijn paard.
Ik vond het een hele fijne rustige behandeling,en mijn vermoeden werd door Steffi bevestigd (helaas)

Binnen een week had ik een afspraak met haar,en laat haar zeker ook mijn andere pony behandelen!

Geen kritiek dus,wel eerlijkheid en duidelijkheid!

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-05 21:20

Even voor de duidelijkheid. Kimmie261 heeft haar verhaal via PB aan mij voor gelegd. Zij wilde dit verhaal niet openbaar op bokt zetten aangezien het niet over haar paarden ging. Ik ben van mening dat we dat dan ook moeten respecteren....

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 22:14

ik heb alleen positieve dingen over Eric te vertellen.
Arabje bij mij op stal, haar lichaam was als het ware verontreinigd en haar lever functioneerde niet meer goed en nu is ze weer helemaal de oude!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 22:43

Gamier schreef:
Even voor de duidelijkheid. Kimmie261 heeft haar verhaal via PB aan mij voor gelegd. Zij wilde dit verhaal niet openbaar op bokt zetten aangezien het niet over haar paarden ging. Ik ben van mening dat we dat dan ook moeten respecteren....

Ik kan alleen maar zeggen 'bezint eer ge begint'

Ook al zijn het niet haar paarden waar het om gaat,het oordeel dat ze heeft over de behandelaars en hun gebruikte methode heeft is niet mis

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-05 22:53

Gerrie schreef:
Ik kan alleen maar zeggen 'bezint eer ge begint'

Ook al zijn het niet haar paarden waar het om gaat,het oordeel dat ze heeft over de behandelaars en hun gebruikte methode heeft is niet mis

Nee dat is het zeker niet maar iedereen heeft recht op een eigen mening en het is aan mij om te kijken wat ik daar mee doe toch? Knipoog

Net wat ik in het begin van deze topiq zei ik wilde de goede en slechte verhalen horen! En het is niet zo dat 1 slecht verhaal alle andere goede verhalen terniet doet........

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 23:20

Het was uit haar post niet op te maken of de behandeling niet aansloeg oid..?

Het was een reaktie die op de behandelmethode sloeg volgens mij?

En tsja als je er nog nooit mee in contact bent gekomen kan het vreemd overkomen.
Er zijn meer behandelmethodes dan de reguliere..gelukkig maar!

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-05 23:37

Gerrie schreef:
Het was uit haar post niet op te maken of de behandeling niet aansloeg oid..?

Het was een reaktie die op de behandelmethode sloeg volgens mij?

En tsja als je er nog nooit mee in contact bent gekomen kan het vreemd overkomen.
Er zijn meer behandelmethodes dan de reguliere..gelukkig maar!

Uit haar reactie is niet zeker niet op te maken of de behandeling aansloeg. Zij is van mening dat deze werkwijze niet altijd zo positief is. Laten we het daar maar op houden. Het zegt denk al genoeg dat mensen die een negatieve ervaring hebben niet durven te reageren....... Op zich vind ik dit wel jammer.....

Ik ben er voor mijn zelf wel over uit..... Als de DA maandag of dinsdag zegt dat het iets vaags is en geen behandelingsmethode of iets dergelijks voorsteld (fysio)dan maak ik een afspraak bij 1 van de 2. Ik ben het aan modderen van de afgelopen maanden meer dan zat....... Als ik alle kleine dingentjes aan elkaar plak van de afgelopen maanden dan ben ik er van overtuigt dat er iets niet helemaal lekker zit bij Gamier. En ik wil daar eindelijk iets aan doen!

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 09:47

Ik heb met mijn merrie een jaar (!) lang lopen kwakkelen. Kliniek in en uit, onderzoeken hier en daar, poedertjes dit, medicijnen zus.. maar niets heeft geholpen.
Ik ben twee weken geleden bij Rocinde geweest en eindelijk(!) hebben we resultaat.
Rodinde is ook DA en dat vind ik een fijne gedachte.
Ze werkt samen met haar man en doen aan:

Chirurgie
Radiologie
Echografie
Endoscopie
Sportbegeleiding
Rugproblemen
Manuele Therapie of Osteopathie
Acupunctuur

Dus behoorlijk breed....

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 09:55

Zit één van deze personen ook in het noorden?? Heb hier wel eens naar gezocht, maar volgens mij wonen ze allen in het zuiden en midden van Nederland.

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 11:28

Eric werkt samen met Voest in Ruinen.

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 13:07

Zoals sommige van jullie misschien weten hebben wij ook een probleem met Gracy. ( 7Jarige merrie )

Ze heeft problemen met haar schoft/rug,maar niemand kan nou echt een superduidelijk beschrijving geven van hoe het zit. De delta wou haar meteen afkeuren, maar we zijn naar Utrecht gegaan en hebben hun mening gevraagd. Hun zeiden geef haar half jaar rust en kom dan terug. Nou ze staat nu van af 2Oktober stil en tot nu toe is er in omgang verbetering, psychisch is ze er goed overheen. Maar nog steeds heeft ze er last van, als je haar 15min laat lopen in de longeerkraal ( zonder longeeerlijn of zo, helemaal los) dan is ze daarna zo gevoelig dat ze weer helemaal panisch gaat doen...

Wij zitten er mee wat we nu kunnnen doen, misschien dat dit toch wel iets is... We weten het gewoon niet meer..

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 15:02

Gamier schreef:
Uit haar reactie is niet zeker niet op te maken of de behandeling aansloeg. Zij is van mening dat deze werkwijze niet altijd zo positief is. Laten we het daar maar op houden. Het zegt denk al genoeg dat mensen die een negatieve ervaring hebben niet durven te reageren....... Op zich vind ik dit wel jammer.....

Het is een groot verschil te beweren of een behandeling niet aansloeg of te beweren dat de werkwijze niet altijd positief is Verward

Verklaar je nader

@ NehnaDagmar: Erik en zijn collega's komen inderdaad elke maand op woensdag bij Emiel om daar de hele dag paarden te behandelen!
Een telefoontje naar zijn kliniek in De Bilt en je kunt een afspraak regelen.

Steffi komt aan huis heb ik begrepen..
Rodinde (kliniek) zit in het noorden, voor de rest komt ze op lokatie door het hele land!!

@ Megantjuh voor jullie geld hetzelfde
Stilstand is achteruitgang zolang je de oorzaak niet weet..

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 15:28

NehnaDagmar schreef:
Zit één van deze personen ook in het noorden?? Heb hier wel eens naar gezocht, maar volgens mij wonen ze allen in het zuiden en midden van Nederland.

Rodinde zit met haar kliniek in Vinkega

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 16:36

Gerrie schreef:
Het is een groot verschil te beweren of een behandeling niet aansloeg of te beweren dat de werkwijze niet altijd positief is Verward

Verklaar je nader

Sorry maar zoals ik al zei heeft zij mij een PB gestuurd. Als zij haar verhaal nadere wil verklaren via het forum dan is dat aan haar en niet aan mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 18:55

Dan had ze beter jouw een pb kunnen sturen dan een vage zin in het topic zetten.
Maar goed, dat is mijn mening, die hoeven jullie niet te delen Haha!

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 19:10

runningkawa schreef:
Dan had ze beter jouw een pb kunnen sturen dan een vage zin in het topic zetten.
Maar goed, dat is mijn mening, die hoeven jullie niet te delen Haha!

Ben ik met je eens maar daar kan ik niets aan doen

Dus laten we gewoon weer verder gaan waar we gebleven waren..... Knipoog Iemand nog andere positieve of negatieve ervaringen????

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 20:40

Ik heb veel positieve verhalen gehoord over Rodinde en ben zelf heel positief over fysiotherapie. Tenminste het hiel super bij mijn pony met een schouder blessure.

Alleen heb ik (niet bij mijn paard) niet zo een positieve behandeling van Eric meegemaakt. Hij kwam destijds wel gewoon bij ons op stal (woonde in dezelde plaats) maar paard met mok werd niet beter (lees slechter) van zijn medicijnen. Beest kreeg evenwichtsstoornissen en dat bleek later om medicijnvergiftiging te gaan.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 20:46

Kreeg het hele verhaal niet in 1 keer geplaats dus dan maar zo.
Paard is nog in Utrecht onderzocht ook. Na het stoppen met de medicijnen ging het opknappen heen met dit dier. De baas is wel heel voorzichtig geworden na dit voorval.

Voor de rest heb ik geen ervaring met Eric en ik zeg ook niet dat ik nooit bij hem langs zal gaan met mijn paarden. Ik heb alleen in tegenstelling tot de meeste van jullie een minder positieve ervaring meegemaakt.
Het paard werd trouwens behandeld voor ernstige mok.