Hoe veel tijd zijn jullie aan je paard kwijt?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 18:40

Moeilijk om te zeggen...
Als ik ga rijden moet ik er min. 2 uur voor uittrekken, ook met verzorgen etc erbij.
Maar ik moet zowiezo natuurlijk iedere dag de stal uitmesten, eten geven etc. Hoeveel tijd dan inneemt? Geen idee.
In het weekend ben ik er bijna de hele dag mee bezig. Eerst de eene rijden, dan de andere rijden. En wedstrijden, tsja... Één dagdeel tot 3 dagen...

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 18:41

Als ik ga rijden dan moet ik er ook min. 2 uur voor uit trekken, maar ik kan ivm school niet elke dag rijden. Maar elke dag ben ik er toch wel minstens een uur.

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 23:21

Verschillend...

Ligt er aan wat ik met haar ga doen..maar meestal ben ik wel heel lang op stal. ze komt iig geen aandacht te kort Haha!

QHAhkbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 23:32

eeehh....me paarden staan bij me huis

zoiezo elke ff mesten, borstelen
ik rij wanneer ik tijd heb (werk bijna volle dagen helaas)
maar per dag op een doordeweekse dag wel 3 uurtje ofzo...
en in het weekend wel 5 ofzo, ik zie ze ook altijd dus eigenlijk 24 uur Tong uitsteken

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 23:36

Bij mij staan ze thuis!

Maar ik ben toch wel als je alles bij elkaar op teld, rijden, voeren, poetsen, opzadelen, mesten, in het land zetten enz. maar toch zeker wel 2 uur per paard!

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 11:02

Bij mij is het denk ik ook wel 2 tot 3 uur...
Als ik meteen na mijn stage ga ben ik ongeveer 2,5 uur opstal omdat mijn ouders dan zitten te wachten met het eten ...
heb ik echter geen stage (wat alleen maar op zondag is Knipoog dan ben ik er meestal wel 4 uurtjes ... poetsen rijden lekker lang uitstappen ivm wintervacht nog even op stal laten op drogen ondertussen nog even bij de veulens in de wei zitten kijken hoe die aan het spelen zijn ... de wei in incl nog even wat te knabbelen... tsja dan ben ik zo maar wat tijd kwijt ...
als ik geen vrij heb wordt ze gewoon met zweetdeken aan het einde van de middag binnen gezet en wisselt de boer de zweetdeken om als die nat is en verwijderd nummer twee als zij zelf droog is Haha!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 12:12

ik meestal 2 -2.5 uur... en dit dan 6 dagen in de week Haha!